zwangere white pearl


D

dwayne130

Guest
ik heb 6 zwangere in me bak zitten waarvan 1 al op de 3 weken zit maar nog niet bevallen is.waar kan ik aan zien dat ze gaat bevallen?
 
Echt bevallen doen ze niet. Maar na een aantal weken kan je de oogjes vaak al zien, dan zal het niet lang meer duren voordat de eitjes uitkomen.
 
Heet officieel ook geen bevallen en meestal zie je dat ook niet want de garnaal gaat op een beschut plekje zitten en schudt zo de eitjes die inmiddels dan al piepkleine garnaaltjes zijn geworden van tussen haar pootjes de weide wereld in.

Als je heel goed kijkt zie je tegen die tijd al idd oogjes zitten,afhankelijk van de watertemperatuur zou het nu of volgende week kunnen gebeuren dat de garnaal van je gaat werpen ;)
 
watertempratuur zit op de 23 graden.het is een garnalenbak dus zonder vissen dus ze echt een beschutplekje hoeft ze niet te hebben voor vissen maar dit is wel aanwezig hoor dus dat hou ik gewoon in de gaten en dan zie ik ze vanzelf wel rond kruipen :p
 
Vis of geen vis dat doen ze gewoon van nature zodat de kleine kwetsbare baby's niet onbeschut zijn.
 
1 is "bevallen" maar helaas waren haar eitjes niet bevrucht dus geen kleintjes :(
 
Weet je dat zeker,zie je de eitjes nog liggen dan? misschien zie je de kleintjes nog niet want die zijn in het begin heel klein en bijna kleurloos bv.
 
Ja we zien de eitjes liggen en we hebben haar ook de gaten gehouden en er kwamen alleen maar spierwitte eitjes uit.maar misschien zwemen er toch kleintjes rond we zullen ze dan vanzelf zien
 
Vraagje ?

is dat bij alle garnalen het zelfde ?
kwa zwangerschapstijd ?

Want vandaag zag ik me garnalen paren !
 

Terug
Bovenaan