Zwarte stipjes?


KevinMi

Well-known member
Lid geworden
29 december 2014
Berichten
823
Locatie
Purmerend
op een witten ballon molly zitten zwarte stipjes is dit iets ergs? Want ik kan er niks over vinden op internet.


Mvg Kevin
 
Zijn het echt stipjes die er op liggen, lijkt het een ziekte ofzo? Of is het gewoon de kleur, je hebt namelijk ook dalmati�r molly's. Heb je de vis zo gekocht of is het later zo geworden?
 
I het is 100% geen Dalmati�r molly en ik weet echt niet meer of ik hem zo heb gekocht..
Manouk zei:
Zijn het echt stipjes die er op liggen, lijkt het een ziekte ofzo? Of is het gewoon de kleur, je hebt namelijk ook dalmati�r molly's. Heb je de vis zo gekocht of is het later zo geworden?
 
Xg_4CDfMxUNNYGCAporhqdg0WQjiyuRu.png


Xg_4CDfMxUNNYGCAporhqdg0WQjiyuRu.png


Duidelijker als dit krijg ik het niet op de foto en hij zwemt ook een beetje raar afentoe....
 
Controleer je ammoniakwaarde eventjes.Een verbranding door te hoog ammoniak geeft ook zwarte vlekken. Geen idee of dat hier aan de hand is maar het kan geen kwaad om het even uit te sluiten
 
Vreemd die zwarte stippen. Ik heb er dan ook nog nooit iets over gelezen en nog nooit gezien.
Ben benieuwd wat het dan ook is.
Mn vader heeft een aantal vissen die al langere tijd met zwarte vlekken en plekken zwemmen maar die zijn oud en dat heeft wellicht met de leeftijd te maken.
Ze gaan er niet van dood in ieder geval. Alleen de oudere exemplaren krijgen het. Dat zijn de Columbia Tetra s.
Maar dit lijkt niet erg op die plekken die ik daar heb gezien.
 

Terug
Bovenaan