Wat is er nieuw

Zwarte thee

Patrix

Well-known member
Lid geworden
16 februari 2014
Berichten
5,986
Leeftijd
52
Locatie
Rheden
Zojuist bij drie supermarkten hier in het dorp geweest om zwarte thee te kopen, helaas zonder succes.
De enige optie is Earl grey van Pickwick, deze is alleen niet biologisch, is dat verantwoord?
Anders moet ik even een dorp verder gaan kijken waar ze andere supermarkten hebben.
 
Je moet Reformwinkels zoeken, die moeten het haast wel hebben.
 
Dan is dat een post van jou geweest die ik heb gezien waarschijnlijk.

Edit,

Ja dus😀
Dat merk ken ik niet, zelf altijd deze gebruikt,

Bekijk bijlage 268439

Nergens te koop hier in het dorp (ah, coop en deka)
 
Laatst bewerkt:
Wel nieuwsgierig waarom je die gaat gebruiken. Ik lees op google dat ze die tegen algen gebruiken?
 
Ja dat moet dan wel, het is sowieso erg beknopt bij ''onze'' Deka
 
Dat weet ik, maar veelal webshops en dan zijn de verzendkosten duurder dan de thee zelf.
 
Kan ook bij je in de buurt zijn. he.
Deze toevalllig?
Holland en Barrett?
 
Zelfs de ah niet, en die heeft toch een behoorlijk assortiment.
 
Heb ik ook mijn Gelatine vandaan, om voer te maken.

Weet niet of ze thee hebben.

Dan andere zaak.
 
Heb je een. “ de tuinen” in de buurt zitten?
Of misschien een Chinese toko ofzo?
 
Of misschien een Chinese toko ofzo?
ja die zitten in Arnhem genoeg, maar de biologische zwarte thee van Pickwick hebben ze als het goed is bij de Jumbo, daar ga ik morgen even langs.
 
Ok top. Hoop dat je slaagt bij de jumbo. Wel grappig mijn broer gaat verhuizen naar Arnhem voor zijn werk.
 
Oh okay. Dan loop ik achter haha
Kom niet zo vaak meer in het centrum van Vlaardingen.
 
Zeker een mooie stad. Ben daar een aantal keer geweest ook met een handbal toernooi.
Wel lang geleden haha
Maar vandaar dat mijn broer daar ook gaat wonen. Mooie stad in de buurt van zijn werk in Wageningen.
 
Is schijnbaar al een tijdje zo, het had mij ook verrast.

Is begonnen in 2015 en heeft ongeveer 1,5 jaar geduurd voor alle De Tuinen Holland & Barrett zijn geworden.
Toen de overgang compleet was is H&B overgenomen door een Russische investeringsmaatschappij.

ja die zitten in Arnhem genoeg, maar de biologische zwarte thee van Pickwick hebben ze als het goed is bij de Jumbo, daar ga ik morgen even langs.

Mochten ze het niet hebben misschien even contact opnemen met Jacob Hooy, die hebben het zeker.
 
Mochten ze het niet hebben
Het zal toch te gek voor woorden zijn dat de supermarkten hier in de buurt die thee niet hebben, maar aan de andere kant, de eerste drie die ik heb bezocht hadden het niet.
 
Wel nieuwsgierig waarom je die gaat gebruiken. Ik lees op google dat ze die tegen algen gebruiken?
Waarschijnlijk om blackwater te maken 🙂
Iets donkerder mag het water wel ja, de visjes kleuren dan veel mooier.
Laatst had ik het al met rooibos geprobeerd maar dat is me te rood (duh)
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan