Zwemmen met hoofd naar beneden


Benkelmans

Member
Lid geworden
11 februari 2017
Berichten
24
Leeftijd
55
nou... ik heb even research gedaan, en de towkkmst ziet er niet zo best uit. Het is een killivis. Ze zwemt met haar hoofd naar beneden. Buik is opgezet en buikschubben staan overeind. Zwemmen ziet er uit als waggelen.


-ben ik de enige die zich een beetje schuldig voelt als er een beest overlijd?

IMG_3101.JPG
 
Wat rot...ziet er uit als buikwaterzucht, waar meestal niet veel aan te doen is. En je bent niet de enige nee :rolleyes:

Heb je nog meer vissen en hoe gaat het daarmee?
 
kan het op de foto slecht zien maar ziet er niet bepaald gezond uit...

nee je bent niet de enige, maar niet te lang bij stilstaan.

als het buikwaterzucht is, wat bijna niet anders kan aan de omschrijving te zien.
zou ik m even in een stuk keukenrol doen en er een klap op geven. klinkt wat cru maar voor de vis is dit ook alles behalve fijn.
 
kan het op de foto slecht zien maar ziet er niet bepaald gezond uit...

nee je bent niet de enige, maar niet te lang bij stilstaan.

als het buikwaterzucht is, wat bijna niet anders kan aan de omschrijving te zien.
zou ik m even in een stuk keukenrol doen en er een klap op geven. klinkt wat cru maar voor de vis is dit ook alles behalve fijn.

Ook schubben op de rug staan nu ook omhoog, en ze heeft ook een rood poepgat (geen idee hoe dat heet bij vissen)
Bedankt voor de tip. Ik geef haar nog twee daagjes.
 
Ik herken er eigenlijk amper een Killivis in en het ziet er niet best uit. Zoiets gebeurt in de hobby en daar hoef jij je niet schuldig over te voelen en ook niet als je deze vis uit zn lijden gaat verlossen.Sterkte ermee in elk geval.
 

Terug
Bovenaan