amanda27
Well-known member
- Lid geworden
- 27 april 2012
- Berichten
- 1,222
Goedenavond allemaal,
Op 27 december heb ik 3x anubias, 1x javavaren en 1x bucephalandra besteld bij een online webwinkel voor planten. Op 3 januari kreeg ik bericht dat ze op 4 januari tussen 10.00 uur en 15.00 uur bezorgd zouden worden. 4 januari de hele dag thuis, niemand gezien. Gekeken bij track en trace: bezorging was vertraagd dus werden ze de volgende dag bezorgd. Oke, kan gebeuren. Ik op 5 januari wederom de hele dag thuis en wederom niemand gezien. Om 15.30 uur stond er bij de track en trace dat ze me gemist hadden en dat het pakketje terug gestuurd word naar de verzender?? Ik natuurlijk pissig en heb gelijk bij de bezorgdienst een klacht ingediend. Ik wilde bellen, maar kreeg bij het bandje te horen dat het 95 ct p/m kostte. Uiteindelijk mailcontact gehad met se webwinkel en ze gaven aan dat ze zouden wachten tot het pakket bij hun terug was en dat ze dan naar een passende oplossing zouden zoeken. Helemaal prima, ik denk dan wacht ik dat af.
Nu krijg ik net bericht van de bezorgdienst dat er morgen van dezelfde webwinkel een pakketje bezorgd gaat worden, wederom tussen 10.00 uur en 15.00 uur. Nu vraag ik me sterk af of dat het pakketje van 4 januari is of dat ze het opnieuw verstuurd hebben.
Hoop eigenlijk niet dat dat het pakketje is van vorige week, want die plantjes zullen wel veel te lijden hebben gehad. Het heeft me toch bijna 30 euro gekost die plantjes....
We gaan het zien morgen, als ze al aanbellen.......
Op 27 december heb ik 3x anubias, 1x javavaren en 1x bucephalandra besteld bij een online webwinkel voor planten. Op 3 januari kreeg ik bericht dat ze op 4 januari tussen 10.00 uur en 15.00 uur bezorgd zouden worden. 4 januari de hele dag thuis, niemand gezien. Gekeken bij track en trace: bezorging was vertraagd dus werden ze de volgende dag bezorgd. Oke, kan gebeuren. Ik op 5 januari wederom de hele dag thuis en wederom niemand gezien. Om 15.30 uur stond er bij de track en trace dat ze me gemist hadden en dat het pakketje terug gestuurd word naar de verzender?? Ik natuurlijk pissig en heb gelijk bij de bezorgdienst een klacht ingediend. Ik wilde bellen, maar kreeg bij het bandje te horen dat het 95 ct p/m kostte. Uiteindelijk mailcontact gehad met se webwinkel en ze gaven aan dat ze zouden wachten tot het pakket bij hun terug was en dat ze dan naar een passende oplossing zouden zoeken. Helemaal prima, ik denk dan wacht ik dat af.
Nu krijg ik net bericht van de bezorgdienst dat er morgen van dezelfde webwinkel een pakketje bezorgd gaat worden, wederom tussen 10.00 uur en 15.00 uur. Nu vraag ik me sterk af of dat het pakketje van 4 januari is of dat ze het opnieuw verstuurd hebben.
Hoop eigenlijk niet dat dat het pakketje is van vorige week, want die plantjes zullen wel veel te lijden hebben gehad. Het heeft me toch bijna 30 euro gekost die plantjes....
We gaan het zien morgen, als ze al aanbellen.......