Wat is er nieuw

150x80x70 van Richard (rschiks)

• Onderwerp starter Onderwerp starter rschiks
  • Startdatum Startdatum
Het koppel is drie jaar oud. Ze hadden regelmatig jongen. Soms moet je wat wegdoen om ruimte te krijgen voor wat nieuws.en in mijn geval zijn dat discusvissen. Een groep van 60 jonge Santarems heeft ook ruimte nodig om op te groeien.

Veel plezier met deze vissen Richard!

Hobbygroet,
Jos Hut

Zo zeg.. Hou je het even niet meer bij en dan opeens zijn er zoveel prachtige updates.
Mooie bak weer!
Ben benieuwd als de planten straks gegroeid zijn.

Na 2 weken heeft het koppel voor het eerst (bij mij dan) eitjes afgezet (vind ik al redelijk snel). 😀
Ik ben reuze benieuwd wat er de aankomende dagen gaat gebeuren. Of de verhuizing invloed heeft gehad zullen we zien.

Vanochtend heb ik nog een grote waterwissel gedaan en purigen aan het filter toegevoegd. Het hout geeft nog steeds af. Terwijl ik vers water aan het toevoegen was, waren ze druk bezig met het schoonmaken van de steen.

uMwNHjs.jpg

kijken wat er van komt! wel erg leuk.
steen? tegel bedoel je?! 😛

Zwits zei:
kijken wat er van komt! wel erg leuk.
steen? tegel bedoel je?! 😛

Ok, halve tegel dan! 🙂

Haha. Ach ze zijn er blij mee

Het koppel zorgt goed voor de eitjes. Mochten er jonkies komen zit ik met ��n uitdaging: de aanvoer van de externe filter. Ik wil natuurlijk niet dat de jonkies worden opgezogen. Ik heb maar een sponsfilter rondom de aanvoer vastgezet. Kijken of dit gaat helpen.

P8zJL94.jpg

ZMS5Gwi.jpg

Jammer, eigenlijk was ik er al bang voor, ze hebben de eitjes vanochtend geruimd :stom:

Nu maar weer geduldig afwachten.

En het is weer zover. Spannend. Maar goed dat ik zo geduldig ben 🙂

Wauw, deze is ook gaaf geworden zeg....
Ben benieuwd hoe alles zich verder gaat ontwikkelen.
En ik weet het zeker, volgend jaar ga ik ook voor Maanvissen 😀

Ook deze ziet er geweldig uit!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan