I
immixronnie
Guest
wat een schitterende bak zeg!! 

Richvio zei:Leuke bak hoor. Bij mij is drijfplanten ook altijd ruk haha. Daar ben je niet alleen in
Crash zei:Mooi gedaan hoor en mooie oplossing met de "deurtjes". Heb je wel klei of voeding bolletjes bij de echinodorussen?
Vallisnerisa mag graag wat krijt bij de wortels hebben.
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... er=1114564
Moet zeggen dat ik dat hier niet heb, maar heb ook een andere bak dan jij.
Zwits zei:blijft een mooie bak!
ik vind hem erg sfeervol
:
!Als ik het me goed herinner uit het boek van Kasselman is voldoende voeding bij de piauhyensis belangrijker dan het licht.Hi�ronymus zei:Al betwijfel ik of ik met mijn lichtsterkte de rode kan houden.
Dankje!Otto77 zei:Deze bak is een juweeltje! Voor mij nogmaals het bewijs dat de combo Maanvissen en Kardinalen prachtig is in een donkere bak.
Wat zijn jouw ervaringen met deze combo? Lusten de Manen af en toe een Kardinaaltje, of blijven ze er af?
Mascha&Ivo zei:Fraai 😀
Als ik het me goed herinner uit het boek van Kasselman is voldoende voeding bij de piauhyensis belangrijker dan het licht.Hi�ronymus zei:Al betwijfel ik of ik met mijn lichtsterkte de rode kan houden.
Wat denk je van Lilaeopsis brasiliensis als bodembedekker/grasje?
~ Ivo
peterdenhaag53 zei:Heel mooie bak. Fijne sfeer!
Jammer dat je wat maantjes hebt verloren.
Als je planten aan de groei zijn en evt wat meer hout hebt toegevoegd zou je er aan kunnen denken om je groep weer wat aan te vullen. Je bak is er ruim genoeg voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.