Er komt weer een nieuwe Vivarium beurs in 2024 te Rosmalen
https://www.vivariumbeurs.nl/
https://www.vivariumbeurs.nl/
Maak er een weekendje van, Brabant heeft zoveel moois te bieden 😊Tja voor de Noorderlingen weer ver weg maar goed daar zijn we hier al aan gewend
Wij arme boeren heb daar het geld niet voorMaak er een weekendje van, Brabant heeft zoveel moois te bieden 😊
Ja ik hoorde dat ze tekort aan mensen hadden om het rond te krijgen en dat het contract was afgelopen en het veel duurder zou worden.Ik dacht het niet meer georganiseerd zou worden? De laatste keer was er toch een drama over dat het een groot succes was maar de organisatie het wel welletjes geweest vond.
Ik vond het toen al geen al te geloofwaardig verhaal, zullen wel wat sponsoren met de portomonee gewapperd hebben om de zin weer terug te brengen.Ja ik hoorde dat ze tekort aan mensen hadden om het rond te krijgen en dat het contract was afgelopen en het veel duurder zou worden.
Je ziet maar hoe het kan lopen dus.
Tja dat zullen we nooit te weten komen denk ik maar ja het is wel jammer dat het altijd zover van het Noorden wordt gehouden.Ik vond het toen al geen al te geloofwaardig verhaal, zullen wel wat sponsoren met de portomonee gewapperd hebben om de zin weer terug te brengen.
Ja ik hoorde dat ze tekort aan mensen hadden om het rond te krijgen en dat het contract was afgelopen en het veel duurder zou worden.
Je ziet maar hoe het kan lopen dus.
Ik vermoed dat die beurs niet meer bestaat. Ik woon daar in de buurt en heb er nog nooit van gehoord. :-0Hoi,
Bij staat die ook in de agenda! Vroeger, voor mijn aquarium pauze (van ruim 15 jaar) ging ik ook regelmatig naar een aquarium beurs in Veenendaal. Bestaat die nog? Of vergelijkbare beurzen? Ik heb wel gezocht maar kon niet zo veel vinden..
Greetz, Jeroen.
Goedkoper als heen en weer met een ov taxi voor dat kleine stukje in ieder geval 🤣Nou ja mooi dat het nu kan al vindt ik het niet heel goedkoop voor zo n 4 km maar dat is wat anders.
Velen komen thuis met meer dan wat ze van plan waren...Ben benieuwd waar ik mee thuis kom de 23e 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.