En dan ineens hebtie door datie in het vizier is en kiestie het hazepad 🤣
Corydoras hebben ook een flink formaat ofnie. Wel prachtige beelden
Naar beneden geplaatst om uit het zicht te hebben of heeft het een functie?(om de, naar de bodem verplaatste spraybar te verbergen)
Hij heet geen Raoel
Gok op het vuil van de bodem te “blazen”Naar beneden geplaatst om uit het zicht te hebben of heeft het een functie?
Overal waar Raoul opduikt zie je dat de bakken worden leeggetrokken😆Hij heet geen Raoel😆
Ik weet wie ik niet meer uitnodig xDOveral waar Raoul opduikt zie je dat de bakken worden leeggetrokken😆
Nou ja ik geef een gil als het nodig is want ik krijg nergens zo n goedkope arbeidskrachtWacht maar tot ik die kroket kom halen.
Gaan die bakken bij jou ook.
Dit, maar vooral.Gok op het vuil van de bodem te “blazen”
Om die reden heb in dus een voorzet paneel gemaakt voor m’n overloopDit, maar vooral.
We hebben een 35mm pvc spraybar met 5 uitgangen. Daar komt relatief veel water uit verspreid door de bak maar het komt er niet onder grote druk uit (vanwege de uithangen) dus ik twijfelde over genoeg stroming in de onderste waterlagen.
We werken met een overloop dus de rommel moet er aan de achterkant aan bovenkant uit terwijl de spraybar het vuil juist vanuit daar naar beneden duwt.
Ik hoop door nu vanuit onder het water omhoog te duwen langs de voorruit dat we minder deadspots op de bodem hebben, voeding daar beter komt. En dat we meer zweefvuil de overloop in krijgen..
Aan de andere kant van de bak heb ik stroming pompen geplaatst om het vuil de goede kant op te duwen en het oppervlak in beweging te houden.
Bij mij ben je iig niet welkom tenzij jij het weer vultWacht maar tot ik die kroket kom halen.
Gaan die bakken bij jou ook.
Hoe heb je dit gedaan?Om die reden heb in dus een voorzet paneel gemaakt voor m’n overloop
Bekijk bijlage 336264
Nu voer ik dus ook vuil af via de bodem
Met plexiglas, een 100W lasersnijder en lijmHoe heb je dit gedaan?
Geo's zijn mooi geworden.
Volgende vraag van Mischa wordt waarschijnlijk of je dit op bestelling maaktMet plexiglas, een 100W lasersnijder en lijm
Hij weet me te vinden 😉Volgende vraag van Mischa wordt waarschijnlijk of je dit op bestelling maakt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.