Ik hoop wel dat je dan een goede scherpe boor hebt gebruiktIk doe het liever meteen goed
Ik hoop wel dat je dan een goede scherpe boor hebt gebruiktIk doe het liever meteen goed
Geen idee hoe ik erbij kom maar volgens mij heeft Nanoe het spreekwoordelijke gat in de hand. 🤣Ik doe het liever meteen goed
Hoezo??Geen idee hoe ik erbij kom maar volgens mij heeft Nanoe het spreekwoordelijke gat in de hand. 🤣
Gewoon het beeld van een boormachientjuh en een scherpe boor. Beetje humor.
Bijna net zo groot 😛
Misschien heeft ze een nieuw gat in de markt aangeboord. 🙂Bijna net zo groot 😛
Maar waarom de gaatjes voor de slingers boren?
Gaatje prikken met een mes of priem gaat toch net zo goed?
Bijna net zo groot 😛
Maar waarom de gaatjes voor de slingers boren?
Gaatje prikken met een mes of priem gaat toch net zo goed?
Ja is zo hard prikken in een wortelIk had gaatjes geboord in de wortels en de boormachine stond er nog. Dus makkelijker dan opstaan, naar de keuken lopen en een mes pakken. Snappie?
Dit koste me geen moeite en geen kracht, zo gepiept.Ja is zo hard prikken in een wortel
Je hebt dan ook wat in vaktermen genoemd wordt een keiiiiiiigoeie machine.Dit koste me geen moeite en geen kracht, zo gepiept.
En moest 2 bossen wortels voor die slinger vol was.
En ik gebruik liever een boormachine 😛
Dat konijn heeft een blik zo van wie van ons nu het knapste 😉
Ja, een Makita met een 18 volt accu is nodig voor slablaadjes. Dat weet toch iedereen?Bekijk bijlage 324335Euhm wat doet ze nu toch weer?
Neuh, vooral de 3.0 Ah die doet het hem. John gaat toch ook naar Appie en das ook AH.Ja, een Makita met een 18 volt accu is nodig voor slablaadjes. Dat weet toch iedereen?
Super leuk die groente slinger. Ondanks dat konijnen eng zijn..
Begin eens met een paar mooie foto'sKunnen we hét gewoon weer over ons bakkie hebben 🙂
Leuk! Van het hele knaagdiere hokBegin eens met een paar mooie foto's
Op dit moment nog 5.Gaaf zeg,
Hoeveel Geo's hebben jullie er nu in zitten?
Ik zie dat om mij heen in de grote boze wereld ook steeds vaker gebeuren, daar kijken we toch ook niet meer van op?Bij mij merk ik dat de mannetjes de ene week een nestje bouwen met een vrouwtje, om de dag erna vrolijk met een andere vrouwtje er vandoor te gaan.
naar het schijnt doen ze dat afhankelijk van de gewoonten van het huis waar ze verblijven 🙂Waarom de rest er dan uit, als ik vragen mag?
Geophagus zijn zover ik weet geen partners voor het leven.
Bij mij merk ik dat de mannetjes de ene week een nestje bouwen met een vrouwtje, om de dag erna vrolijk met een andere vrouwtje er vandoor te gaan.
(Weet niet in hoeverre het scheelt dat ik er 11 heb zwemmen)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.