Mooie foto s weer Raoul maar kun je hier om de week ook wat foto s komen maken en deze posten voor me 😉
Duidelijkheid werkt het beste toch 😛Nee, gewoon nee. Dat tolereer ik niet.
Da's jammer. Ik verheugde me al op HQ foto's van Eskimo's en ijsberen in grunn.Nee, gewoon nee. Dat tolereer ik niet.
Ehhh, een lekker broodje kroket staat er denk ik op het menu . O ja, en een slaapplek is geen probleem want we hebben een ruime zolderJohnnie ik kom graag hoor maar er hoort natuurlijk ook op zijn minst wel een slaapplaats en een lekkere maaltijd bij he.
Tja het is wel duidelijk wie de baas is dusNee, gewoon nee. Dat tolereer ik niet.
Ehhh, een lekker broodje kroket staat er denk ik op het menu . O ja, en een slaapplek is geen probleem want we hebben een ruime zolder
Nou gaat lekker hier. Raoul mag niet komen dus dat is al niet aardig en dan moet ik ook nog lezen dat Raoul met een lekker broodje kroket niet tevreden isVoor een broodje kroket doettie het niet hoor 😋
Ja John en als je daarnaast ook nog een uitstekende uitsmijter klaarzet voor Raoul dan kan het zo maar gebeuren dattie niet wil komen. 😳Nou gaat lekker hier. Raoul mag niet komen dus dat is al niet aardig en dan moet ik ook nog lezen dat Raoul met een lekker broodje kroket niet tevreden is
Om te voorkomen dat iemand op een verkeerde gedachte komt bij een voortreffelijke uitsmijter.. 😛Ja John en als je daarnaast ook nog een uitstekende uitsmijter klaarzet voor Raoul dan kan het zo maar gebeuren dattie niet wil komen. 😳
Ja hallo, het is hier geen hotel hoor dus het aangeboden broodje kroket lijkt me meer dan voldoende
Om te voorkomen dat iemand op een verkeerde gedachte komt bij een voortreffelijke uitsmijter.. 😛
Bekijk bijlage 319868
Dat moet een eierbal zijn lijkt mij ;-)Ehhh, een lekker broodje kroket staat er denk ik op het menu . O ja, en een slaapplek is geen probleem want we hebben een ruime zolder
Haha, ja dat zegt een Noorderling dus👍. Nou Raoul moet maar tevreden zijn vindt ik met een broodje 😉Dat moet een eierbal zijn lijkt mij ;-)
Kwestie van op volgen drukken 😉 krijg je gewoon bericht wanneer er een nieuw bericht is.Nanoe waarom moet dit naar een fotoalbum, ikzelf kijk daar zelden naar, ik zie veel liever een gevolg hoe het een en ander uitpakt en zich ontwikkeld.
O jee, dan loopt Bert zn mailbox snel vol 😉Kwestie van op volgen drukken 😉 krijg je gewoon bericht wanneer er een nieuw bericht is.
Ik begrijp nu pas dat je liever een apart foto-album (kweekverslag) had gezien dan zoals het nu in dit topic tussendoor vermeld wordt.😉 nee jessicapilon die loopt niet vol hoor en anders gezegd kan ik dat ook wel aan, maar het is een soort van kweekverslag en dat is beter te volgen dan het te plaatsen in een foto-album ik mis daarom het verdere verloop van de afzetting ofwel de kweek, en dat is een interresant gegeven om op verder te gaan.
Hout gaat erin denk ik zoHeh, wat is dat nou dan Judith?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.