Nanoe
Well-known member
Graag lezen we precieze aantallen dus misschien kun je ze even natellen en je post aanpassen 😉
Als je je geroepen voelt om te tellen, ga vooral je gang.
Zal vast beginnen...
1, 2, 3, 4, 5, 6, 100, 156, 793, 1047
Graag lezen we precieze aantallen dus misschien kun je ze even natellen en je post aanpassen 😉
Haal die s maar wegIk zie ook appels
Verdikkeme, ben ik bij 1216 en dan ben ik de tel kwijtAls je je geroepen voelt om te tellen, ga vooral je gang.
Zal vast beginnen...
1, 2, 3, 4, 5, 6, 100, 156, 793, 1047
HoiHoi Nanoe mede dankzij bovenstaande reacties raadt ik je aan om aan beiden de slakken te verkopen voor een €10,- per slak. Daarna heb je alleen deze machine nodig om precies te weten hoeveel slakken je precies had.En als het te tellen toch wat langer duurt, is er zoiets als een report knop. Beheer past vast met alle liefde exacte aantallen aan
HoiHoi Nanoe mede dankzij bovenstaande reacties raadt ik je aan om aan beiden de slakken te verkopen voor een €10,- per slak. Daarna heb je alleen deze machine nodig om precies te weten hoeveel slakken je precies had.
🙂
Bekijk bijlage 314153
Das dan jammer. Ik vond het best een goed plan en minder ingewikkeld dan beleggen in crypto valuta. 😛Haha helaas is de verkoop van torenslakken niet bepaald winstgevend.
Zelfs voor 10ct per stuk raak je ze niet kwijt
Een mummie is ingewikkeld, de rest valt wel meeDas dan jammer. Ik vond het best een goed plan en minder ingewikkeld dan beleggen in crypto valuta. 😛
Een mummie is ingewikkeld, de rest valt wel mee
Das opgerold
Maak daar maar zit vanNou jullie bodem zat er echt vol mee volgens mij zeg.
Het gaat al redelijk die foto's... Die lepel is nog wat onscherp. 😉😉😉 Nee hoor, dit ziet er prima uit!Nieuwe camera, dus beetje rommelen.
Aquarium is leuk oefenproject
Henk de Tank
Bekijk bijlage 311614
1 van de manen
Bekijk bijlage 311615
Alleen binnen was het donker?🙂😉En toen was het donker #stroomstoring
En we hoefden niet eens te dweilen
YesJullie hadden nog niet zo lang geleden een nieuwe bodem erin gedaan, is dat allemaal van na die tijd?
nou dat klinkt niet stom hoor, kan idd de remedy weleens zijnKlinkt stom, maar minder voeren heeft bij mij super goed geholpen
Jullie hadden toch opgroeiende maanvissen?
Behalve dat we al heel schraal voeren
Gwn planten tussen het hout zetten joh, geeft ook nog eens een mooi effect 😉
Ook iets van javavaren ed?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.