250x60x70 van Nanoe


Of het fijner werkt dat weet ik niet, het is een filtermateriaal wat de doorstroming door de vorming van de buisje's tegen houdt door circulering , het houd wel veel vuil vast en dat is het enigste wat dit filtermateriaal doet, niets meer of minder,
je zal een of 2 keer per jaar dit vak met opgevulde niets doende materiaal uit je filter moeten halen en geheel moeten schoonmaken. En dan zien we een enorme drap van vervuiling die je dus moet verwijderen .Zoals ik het zie heeft dit materiaal geen enkele biologische waarde.

Het houdt vuil tegen, tja en dat is de enigste positieve zin van dit produkt.
 
Of het fijner werkt dat weet ik niet, het is een filtermateriaal wat de doorstroming door de vorming van de buisje's tegen houdt door circulering , het houd wel veel vuil vast en dat is het enigste wat dit filtermateriaal doet, niets meer of minder,
je zal een of 2 keer per jaar dit vak met opgevulde niets doende materiaal uit je filter moeten halen en geheel moeten schoonmaken. En dan zien we een enorme drap van vervuiling die je dus moet verwijderen .Zoals ik het zie heeft dit materiaal geen enkele biologische waarde.

Het houdt vuil tegen, tja en dat is de enigste positieve zin van dit produkt.
Volgens mij is dit echt siporax hoor..
 
Bert die buissies zijn Siporax van 25 mm.
Ik zie het probleem niet.
 
@treb Hoe zou je dit willen noemen dan?
Je kan ook gewoon stoppen met alles in twijfel trekken en alles zelf beter weten. En sommige topics gewoon niet vervuilen.


20201106_180022.jpg


Qua werkruimte hebben we nu meer ruimte bovenaan. En ook een groter bioloog zelf. Gewoon fijner :)
 
Bij benadering is dit siporax, sorry voor de verwisseling, ik ga zo meteen uitloggen,
 
waarom nieuw bioloog en waarom zonder K1 ?
Oude had wat ontwerp fouten. Was te hoog, pompvak te klein, tussenschotten te kort op elkaar, hevel als noodoverloop.

En zonder K1 omdat wij het waardeloos filtermateriaal vinden. (vliegt je hele bioloog door, en was bij ons een kweekreactor voor slakken)
 
Wow @Nanoe op de foto waar je de bioloog aan het vullen bent is pas echt goed te zien hoeveel filtermateriaal, buisjes je kwijt kan. Indrukwekkend hoor!!
 
Wow @Nanoe op de foto waar je de bioloog aan het vullen bent is pas echt goed te zien hoeveel filtermateriaal, buisjes je kwijt kan. Indrukwekkend hoor!!
Als ze er langs had gelegen was het een beter beeld dan zo gehurkt xD
Maargoed een mens als maatstaaf gebruiken is Sws niet heel maatvast :p
 
Als ze er langs had gelegen was het een beter beeld dan zo gehurkt xD
Maargoed een mens als maatstaaf gebruiken is Sws niet heel maatvast :p
Dan zou ze misschien moeten basketballen om de buisjes erin te kunnen kieperen of een tennisracket gebruiken. :D :D
 
40 liter belachelijk hoor.
Daarmee filter je alle bakken bij elkaar van iedereen die in dit album een reactie heeft achtergelaten.
En dan nog gebruik je het niet voor de 100%
 
En dan moeten we nog gaan bedenken wat er in het tweede vak moet
 
Oh, heb nog wel wat plek voor een kind of 2 in de klas hoor. Dagbesteding ofzo, extra hulp is altijd welkom :pp
 
Ik heb nog een vrouw in de aanbieding. Ze weet iets van aquariums heeft een pijnlijke duim maar voor pvc werk zou ik iemand anders inhuren.

Dat is makkelijker dan 4 mannen het huis uit schoppen
 
heb je hulp nodig Judith ?
 
Ligt eraan wie je gratis krijgt; die betaalde kun je met een bonnetje nog retour doen als ze niet bevallen. Das met een gratis extraatje wat lastiger :juggle:

Degene met de meeste gebreken is gratis.
Is verder een heel lief mannetje, zeer goedlachs, maar er zitten wel wat defecten in
 

Terug
Bovenaan