250x60x70 van Nanoe


Update na flink snoeien. Voornamelijk in de lotus en HN. Beetje lastig als je iedere keer bladeren opzij moet doen om te voeren.
Wateroppervlak zat echt vol. Ook de stekken van de HN vast gezet aan de achterkant ipv aan de voorkant.
Ineens veel meer licht in de bak, daardoor oogt deze veel kaler, dus ook maar wat voorgrondplantjes besteld. De geophagussen zijn nu nog mini, dus het kan nog.
20201011_194836.jpg
 
Erg mooi Judith en de HN kan vaak snel je oppervlak bezaaien met blad.
 
Erg mooi Judith en de HN kan vaak snel je oppervlak bezaaien met blad.

samen met de Lotus. En die heeft ook echt enorme bladeren, dus zelfs bij ons is de bovenkant snel vol!
 
Hoe gaat het met je bak?
 
Pff moet ik nog aan de bak ook!
Vanavond als het licht er niet meer op valt zal ik weer even een foto maken.
aan de bak? Het is geen fotoshoot waarvoor je geschminkt moet worden toch? Of heb je ijdele vissies...:)
gewoon de bak op foto zoals t is.
 
aan de bak? Het is geen fotoshoot waarvoor je geschminkt moet worden toch? Of heb je ijdele vissies...:)
gewoon de bak op foto zoals t is.

Opstaan, gordijnen dicht, lampen uit, foto maken, deze op het forum plaatsen.
Vind ik hard werken. Had anders kunnen blijven zitten op de bank.
Oef, niet vergeten, speelgoed van de jongens opruimen. Is hier overdag 1 groot speelpaleis.
 
Als ik het zo lees dan kan het nog wel een paar dagen duren dus :LOL:
 
Kunnen je man en Raoul dat niet zelf ;)):DD
als die de troep maakten hadden ze dat zeker zelf op mogen ruimen ja.

en laatst genoemde woont niet permanent in dit huis en om hem nou hierheen te laten komen om dat speelgoed op te ruimen.
en man legt de jongens meestal in hun mand, dus moet moeders de vrouw de zooi opruimen hè.
kan niet de hele dag op m’n gat zitten
 
plaatst genoemde woont niet permanent in dit huis en om hem nou hierheen te laten komen om dat speelgoed op te ruimen.
en man legt de jongens meestal in hun mand, dus moet moeders de vrouw de zooi opruimen hè.
kan niet de hele dag op m’n gat zitten
Tjonge wat heb je t zwaar He..en moeten we nu meedelijden hebben? Lol:cool:
 
dat zou zeker fijn zijn
Ja, daaggg.. k heb geen tijd om meedelijden te hebben..opstaan...puberzoon die dwars ligt...eten koken....tv kijken...koffie/thee maken, straks broodjes smeren.. k heb geen tijd, vraag maar een ander.. ik ben moe en plof op de bank.
 
Ja, daaggg.. k heb geen tijd om meedelijden te hebben..opstaan...puberzoon die dwars ligt...eten koken....tv kijken...koffie/thee maken, straks broodjes smeren.. k heb geen tijd, vraag maar een ander.. ik ben moe en plof op de bank.

wordt al moe al ik dit lees :oops:
 
als die de troep maakten hadden ze dat zeker zelf op mogen ruimen ja.

en laatst genoemde woont niet permanent in dit huis en om hem nou hierheen te laten komen om dat speelgoed op te ruimen.
en man legt de jongens meestal in hun mand, dus moet moeders de vrouw de zooi opruimen hè.
kan niet de hele dag op m’n gat zitten
Deze ga ik inlijsten meestal is moeders de vrouw oftewel nog aan het werk als de Kids in hun mand worden gelegd, ofwel komt vaders de huisslaaf beneden en ligt ze met haar gat op de bank en kan ik de zooi opruimen voor ik ga koken... De afwas is dan gelukkig wel weer voor de vaatwasser maar je raad het al wie meestal de vaatwasser inruimt...
 
Deze ga ik inlijsten meestal is moeders de vrouw oftewel nog aan het werk als de Kids in hun mand worden gelegd, ofwel komt vaders de huisslaaf beneden en ligt ze met haar gat op de bank en kan ik de zooi opruimen voor ik ga koken... De afwas is dan gelukkig wel weer voor de vaatwasser maar je raad het al wie meestal de vaatwasser inruimt...

je bent huisslaaf of je bent het niet he
 
Als we nou allemaal wat chocola opsturen :DD Binnen welke tijd kunnen we dan een foto verwachten :p
 
U vraagt, wij draaien.
Wel eerst even gesnoeid, was gewoon nodig ;)
Dit is wat we er wekelijks uithalen ongeveer.
20201025_175605.jpg


En dan ziet alles er weer netjes en fris uit.
De stekken van de HN zijn geplant en voorzien van capsules ed. Dus over 2 weken kunnen we nog meer snoeien....

Ook even een foto van de bovenkant. Dit is het oppervlak na een flinke snoeibeurt. Nog behoorlijk begroeid dus.
20201025_173524.jpg


Totaaltje.
20201025_181306.jpg


En nog wat plaatjes. Mobielkwaliteit en dat is bij mij niet fantastisch. Wilde het even goed aanpakken, maar de accu's van de camera waren leeg.
20201025_180237.jpg


20201025_175955.jpg


20201025_180341.jpg


20201025_180916.jpg
 
mooi hoor! Prachtig zo’n veld met HN. Hoe oud zijn die Redback’s? Komen die, net als de mijne, uit Emmen?
 
Die bollen zijn gemaakt door mn schoonzusje en dienen als decoratie, maar ook de corydora's liggen er graag onder. En dat snoeien gebeurt iedere week, anders krijgen de planten eronder geen licht meer :p

De redbacks zijn nu zo'n 7 a 8 maanden oud denk? Hou het niet precies bij. En ze komen inderdaad bij Jos Hut vandaan.

Snowy wilde graag nog een privéshoot, dus vooruit, nog eentje.
20201025_182645.jpg
 
Waaw, mooi hoor. Wat voor een vis is snowy? Lijkt wel een mini zoetwater rog 😂👍
 

Terug
Bovenaan