Zou voor 7000 gaan, die €20 wat het scheelt met een 4000.
En zou voor een aquamedic titanium gaan ipv 2 glazen.
Wel lekker bezig zo 😉
Ik moet ook nogsteeds licht maken in me kast..
Je weet dat de DCP versie de meest recente versie is he.
Ik ben erg tevreden hoor en kan je het erg aanraden. Ook de aankoop bij fishstreet.
Op het totale bedrag wat je uitgeeft ben ik het met tuinkabouter eens dat je beter een grotere kan kopen.
Je kan tot 30% terug regelen dus je hebt niet snel teveel.
Overcapaciteit is altijd goed en je kan qua geluid en slijtage beter een grote pomp op laag toerental dan een kleine pomp op hoog toerental laten draaien.
Via fishstreet is een DCP5000 90dollar en een DCP8000 100 dollar.
Persoonlijk, als je met twee pompen gaat werken zou ik 2x DCP 6500 nemen.
dankje, ik zat te googlen maar kreeg alleen maar amerikaanse en aziatische sites helaas..https://zeeaquarium-winkel.nl/938-Jebao opvoerpomp DCP incl. controller
Bedoel je deze? gewoon hier verkrijgbaar.
ik meende de werkplaats al te herkennen 😀trouwens de manier van afwerken kwam me ook erg bekend voorVolgens mij klopt dat wel Jaap... Maar zoals bovenaan staat heb ik er niks aan gedaan, een oud lid van het forum hier heeft het voor mij gemaakt. Dus hoe het precies zit durf ik niet te zeggen.. Ik had nooit in de buurt gekomen van dit resultaat als ik het zelf gedaan had.

😀Haha ja het is een vakman die Richard. Hij is ook nog bezig met mijn verlichting, maar dat is nog ff wachten tot de onderdelen binnen zijn.ik meende de werkplaats al te herkennen 😀trouwens de manier van afwerken kwam me ook erg bekend voor😀
heb je een mooi stuk werk in handen
groet
jaap
Wat ik me nu al een poos afvraag is het volgende, veel mensen hebben een bioloog (ik dus niet), hoe voorkom je dat bij bv. een stroomuitval je bak niet leeg loopt en je bioloog overloopt?
Want volgens mij is werken met een bioloog een open filter systeem.
natuurlijk hoe dom van mij.
dus bodem afzuiging kan dan niet?
weer dicht Nee die is van mijn vriendin John. Ik heb er wel eentje maar ik krijg er geen fatsoenlijke noten uit 😉
😀Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.