RichD1011
Well-known member
2e hands, half jaar oud. alle buizen en slangen.
alleen zonder filtermaterialen erin.
wat vinden jullie dat dit moet kosten?
alleen zonder filtermaterialen erin.
wat vinden jullie dat dit moet kosten?
Ik heb er zo een staan met (gebruikt)filtermatriaalRichD1011 zei:nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.
en hij is inderdaad wel compleet op het materiaal na dan. als ik dat moet kopen komt er nog is 15-20 euro bij dus...
misschien dat ze er nog op terugkomen 😀
Voor een heel wat re�lere prijs lijkt het wel, niet? 😉Loaches zei:Ik heb er zo een staan met (gebruikt)filtermatriaalRichD1011 zei:nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.
en hij is inderdaad wel compleet op het materiaal na dan. als ik dat moet kopen komt er nog is 15-20 euro bij dus...
Is nog zo goed als nieuw
Stuur maar pb bij interesse
Mascha&Ivo zei:Voor een heel wat re�lere prijs lijkt het wel, niet? 😉Loaches zei:Ik heb er zo een staan met (gebruikt)filtermatriaalRichD1011 zei:nou ik vraag het omdat ik het wou kopen, had 25 geboden maar dat vonden ze bij lange na niet genoeg.
Is nog zo goed als nieuw
Stuur maar pb bij interesse
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.