Wat is er nieuw

2e potfilter of niet?

PVC is vrij simpel. Het beste verlijm je dat gewoon. Zelf zou ik druk-pvc gebruiken en niet zozeer omdat je die druk nodig hebt maar omdat deze pvc buis in de juiste maten komt (25mm) komt.
Dit soort spul dus:
https://www.pvc24.nl/kopen/drukleiding-pvc-kopen/
Voor de aansluiting naar je pomp gebruik je gewoon een stukje slang die je dan aan een slanpilaar koppelt die verlijmd zit in je PVC (wel even een RVS slangklem gebruiken), zoiets dus. Nooit je pomp direct monteren aan de PVC pijp, ivm onderhoud en trillingoverdracht. Dat gaat een irritante herrie maken 🙂
https://www.pvc24.nl/kopen/drukleiding-pvc-kopen/slangpilaar-buitendraad/

Ja, maar dat gaat niet mooi zijn,de bak is zichtbaar langs de voorkant (130cm) en langs de rechter zijkant(90cm) de droge ruimte is voorzien aan de linker achterkant. Omat de waterlijn op 50cm is heb ik onder de dekruit ongeveer 10 cm een uitstroom op 2 plaatsen zou wel lukken

Dan zou ik beide aanzuigen voor de droge ruimte plaatsen, en dan zorgen met je uitlaten dat je deze ook vanaf links naar rechts laat stromen, bijv. 1 op 1/3 en een op 2/3. Maar daar kom je wel uit, dat is niet de grootste uitdaging 🙂

Over PVC is al een en ander aangegeven, en er staan genoeg voorbeelden op het forum, dus ik denk dat je daar ook wel uit gaat komen!

Over pvc staat wel wat in mijn foto topic.

Heb de fusion en de cube60 voorzien van pvc.

Dan zou ik beide aanzuigen voor de droge ruimte plaatsen, en dan zorgen met je uitlaten dat je deze ook vanaf links naar rechts laat stromen, bijv. 1 op 1/3 en een op 2/3. Maar daar kom je wel uit, dat is niet de grootste uitdaging 🙂

Over PVC is al een en ander aangegeven, en er staan genoeg voorbeelden op het forum, dus ik denk dat je daar ook wel uit gaat komen!
Hallo Marcel,

heb jij een specifiek foto album of zitten je foto,s verspreid tissen je draadjes

Dirk

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan