B
Bov
Guest
Dat is een leuke simulatie zeg! Tropisch buitje
En toen was er regen. 😎
Klopt, de bioloog is voorzien van een overloop.Oh netjes, en het teveel aan water loopt automagisch het riool in?
Hm, vreemd bij mij speelt hij gewoon af...Video is niet beschibaar....krijg ik inbeeld
Mvg ronald
Hier ook niet.Hm, vreemd bij mij speelt hij gewoon af...
Oh via de link van rjoemman welWel gelijk een flinke school zeg.
Video speelt hier ook niet
Misschien heb ik iets fout gedaan bij het posten. Ben er geen expert in. Maar als die van rjoemman werkt kan je die bekijken. 😎Oh via de link van rjoemman wel
Gedaan! en wat een school zeg!!Misschien heb ik iets fout gedaan bij het posten. Ben er geen expert in. Maar als die van rjoemman werkt kan je die bekijken. 😎
Ja, ik was ook best verrast met hoe ze uitgroeide, zeker als je ziet toen ik ze kocht en ze net begonnen kleur te krijgen leken ze allemaal hetzelfde te worden. Maar ik ben er blij mee hoor. Er zitten best wat mooie vissen tussen.Mooie groep, nog duidelijk onwennig, maar dat komt vast wel goed.
Vind de hoeveelheid vissen die meer royal blue / rood turqouise is uitgegroeid best groot voor de Curilenquers, maar zeker niet minder mooi hoor!
Genieten maar!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.