M Marrie98 Guest 27 juni 2015 #36 ninno zei: kan beter over gaan op subtropische vissen Klik om te vergroten... Inderdaad zoals guppen of zo, die blijven kleiner. Maar dat betekend niet dat je er meteen heel veel kan nemen 😛 Garnaaltjes zijn ook erg leuk 😉
ninno zei: kan beter over gaan op subtropische vissen Klik om te vergroten... Inderdaad zoals guppen of zo, die blijven kleiner. Maar dat betekend niet dat je er meteen heel veel kan nemen 😛 Garnaaltjes zijn ook erg leuk 😉
Topicstarter Topicstarter N ninno Guest 2 januari 2016 #37 moet om de 2 dagen aqarium schoonmaken terwijl ik net een nieuwe pomp gekocht hebt 100 l/uur
A Ashraf Guest 17 februari 2016 #38 ninno zei: moet om de 2 dagen aqarium schoonmaken terwijl ik net een nieuwe pomp gekocht hebt 100 l/uur Klik om te vergroten... Je kan je pomp niet zomaar vervanger dit is echt slecht voor je bacteriecultuur die vuil van de vissen "opruimt" Ik ben zelf ook begonnen op advies van de dierenwinkel, die mevrouw wist er niks van ze zei gewoon dat vissen in een kom konden met een plantje!
ninno zei: moet om de 2 dagen aqarium schoonmaken terwijl ik net een nieuwe pomp gekocht hebt 100 l/uur Klik om te vergroten... Je kan je pomp niet zomaar vervanger dit is echt slecht voor je bacteriecultuur die vuil van de vissen "opruimt" Ik ben zelf ook begonnen op advies van de dierenwinkel, die mevrouw wist er niks van ze zei gewoon dat vissen in een kom konden met een plantje!