J
Joshua1302
Guest
Appelslakken zie je ook regelmatig voorbij komen op marktplaats.
Seabait zei:1 of andere larf die net aan het uitkomen is,zit al vol leven jullie bak! 😉
rschiks zei:Seabait zei:1 of andere larf die net aan het uitkomen is,zit al vol leven jullie bak! 😉
We hebben ook al iets heen en weer zien springen. Maar dat was zo klein dat we niet konden zien wat het was. Ongeveer 1 mm en het leek te zwemmen.
Onze jonkie hebben we sinds 2 dagen niet meer gezien.
pietert zei:'Houden van' ook verboden?? Lijkt me niet dat je je appelslakken dan maar moet afmaken, dus je houd ook nakweek. Commerciele handel verbieden lijkt me prima, net als de roodwangschildpadden. Handel tussen particulieren lijkt me niet zo schadelijk voor de rijstvelden.
Verder "extreme" mooie bak hoor!!!! ben erg benieuwd naar het eindresultaat!!!
Precies! Hier lopen de kippen en konijnen ook alweer in grote hoeveelheden in het bos rond omdat de zomervakantie in zicht komt.visstisck zei:pietert zei:'Houden van' ook verboden?? Lijkt me niet dat je je appelslakken dan maar moet afmaken, dus je houd ook nakweek. Commerciele handel verbieden lijkt me prima, net als de roodwangschildpadden. Handel tussen particulieren lijkt me niet zo schadelijk voor de rijstvelden.
Verder "extreme" mooie bak hoor!!!! ben erg benieuwd naar het eindresultaat!!!
Zijn het juist niet de 'particulieren' die soms dieren loslaten omdat ze er zelf zat van zijn?
Botia zei:Ik kwam net dit filmpje tegen. Idee voor je volgende project? 😉 http://www.youtube.com/watch?v=QaODCvXlBuM
pietert zei:Ach, je blijft het altijd houden faunavervalsing. Er komen vast weer een andere soort slak voor in de plaats in de handel...... (zie de waterschildpadjes bij de tuincentra)
Mensen blijven de impulsaankopen doen om er vervolgens achter te komen dat het toch niet zo'n slim idee was.
@rschiks, mijn excuses voor de off-topic...
en on-topic:
Persoonlijk zou ik in deze bak een flinke school zeer elegante Peru Altums laten zwemmen!
Lijkt op een papagaaien hoofdrschiks zei:Nu hebben we dit weer in ons aquarium gezien...
![]()
Bertus zei:meer op plukje plant.

MsFelix zei:Wauw wat een mooi totaaltje...
Ik vind de gele kleur helemaal niet storend. Juist erg mooi..
En je planten doen het erg goed!
darter zei:Als je van het gele water afwilt kan je i.p.v. kool in je filter er purigen in stoppen. Krijg je kristal helder water van.
Seabait zei:Ik had dat trouwens ook met het kool,de eerste 2 dagen zag ik duidelijk verschil maar daarna was het kool al verzadigd en kwam gewoon weer de bruine kleur terug.
Seabait zei:Ik had dat trouwens ook met het kool,de eerste 2 dagen zag ik duidelijk verschil maar daarna was het kool al verzadigd en kwam gewoon weer de bruine kleur terug.
Seabait zei:Na iets van 4 of 5 maanden want toen heb ik het stuk hout uit de bak gehaald, was helemaal klaar met de bruine kleur...
Seabait zei:Haha,ja ik ben soms wat drastisch 😉 inmiddels een ander stuk hout gekocht van iemand die het al 3 jaar in z'n bak had maar zelfs dat geeft nog ietsje verkleuring.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.