60 cm van Seabait


Seabait

Well-known member
Lid geworden
11 december 2011
Berichten
34,289
Locatie
Middelburg
Na de flop met de expert30 en voor niks wachten op de expert70 omdat deze ook niet op een tijdklok kan besloten om maar gewoon een 60cm te nemen.

Inrichting is natuurlijk weer heel anders geworden dan de bedoeling was maar heb ik vaker last van ;)
Voorlopig komen er geen vissen in omdat ik in dit bakje eerst een nieuwe poging wil doen om nakweek van de corydora black Venezuela op te laten groeien.
Als het bakje is ingedraaid komen er wel waaierhandgarnalen in en omdat ik deze graag wil zien zal er verder nog weinig van beplanting in het bakje komen.
Gebruik een eheim 2211 om de boel te filteren,water is nu nog wat bruin vanwege het water wat uit de vision komt.
Moet nog iets verzinnen om de knots van het verwamingselement te camoufleren.



648736_0_82_p1070986.jpg


535828_0_82_p1080030.jpg


394259_0_82_p1080033.jpg


961673_0_82_p1080040.jpg


489743_0_82_p1080042.jpg


889267_0_82_p1080041.jpg


Ik weet niet precies waarom ik dit hout heb gekozen van alle andere stukken die er lagen maar moest het gewoon hebben... ;)
 
Verwarming zij er ook wel korter toch,dan zo groot?
Of eenkoker bescherming omheen.
Wordt wel wat.
 
Dankje Ivo.

Ja zijn zat kortere maar deze zat bij het bakje en moet anders weer een nieuwe kopen,kan m'n centjes nog genoeg uitgeven met December in het vooruitzicht Bertus ;)
 
ziet er al veelbelovend uit.....gelukkig weten wij niet wat je in gedachten had :D

die waaiers gaan natuurlijk wel achter die stenen zitten dan he..... wil geen spelbreker zijn maaruhhh
hoewel, ik heb er nu zes zitten en die laten zich de hele tijd zien, dus moet wel goedkomen dan..

denk dat hout aan je zelf doet denken ?????? misschien, wilde gok hoor hahahhahahahahha
 
Bedankt Albert.

Kan makkelijk over en achter de stenen kijken Anja :D

Geen commentaar wat dat hout betreft hoor... :juggle:
 
en nu maar weer wachten he.....

wel leuk hoor, een bak met waaierhanden....

ga je allemaal verschillende doen, of 1 soort??
 
Ja is weer ff wachten maar vind de weken snel gaan dus dat scheelt.
Denk 1 soort,enkel de Afrikaanse maar kan nog veranderen natuurlijk ;)

Had als inrichting iets met een ph verlagende bodem en fijn filterzand met een mooi gekronkel van een terras afscheiding daar tussen in m'n hoofd.
Komt nog wel eens later als ik groot ben... :rolleyes:
 
Bedankt voor de reacties.

Haha,ja die kunnen dat wel he Bbbart! ;)

Dankje Niek,moet eerlijk zeggen dat ik bv dan de Mexicaanse beachpebbles mooier vind maar passen weer niet bij de achterwand.
 
Wow seabait op je 5e foto staat een wolf!!! Ik wist niet dat die in een aquarium konden :D
 
Ik zie er geen wolf in hahah wel een krokodil zijn kop hahahaha.

Ik ben benieuwd meneer!
 
Begin je nu een nieuw bakje zonder ons hier over te informeren... :p

Begin is er John en als je nog iets nodig hebt, je weet me te vinden...hahaha
 
Het ziet er goed uit John, leuk ingericht hoor, is goed gekomen toch met wat je in je hoofd had!
 
ben heel erg benieuwd naar die soorten... ;)
mooi stuk hout, hoor. doet me denken aan...eh... :p :D

dat deze bak je veel plezier mag gaan geven
 
Nog een bakkie erbij leuk John heb de rest nog niet gelezen maar ga het volgen over hoe en wat ............ :thumbs:

Zo toch ff alles gelezen..........gaat weer goed komen :D
 
Seabait zei:
Bedankt voor de reacties allemaal!

Vind dat wel grappig Niek ;)
Ik hoop wel dat het deze keer onontdekte soorten zijn die je wel kunt ontdekken in je bak, in tegenstelling tot de kardinalen!

Succes!

~ Ivo
 

Terug
Bovenaan