60 cm van Seabait


Dankje An,de Boedha is van Superfish.

Kijk,aan die Thomas hebben we tenminste iets! ;)

Neritina nogwat idd,ren of zebraslak geloof ik.
 
ziet er al mooi uit!
zijn da cory eitjes?
 
Jammer van de boedha, maar als je het zelf mooi vindt ;)
 
Dankje Nick,ja zijn eitjes van de Venezuela Black.

Je weet toch dat ik een beetje een Boedha tik heb Ronald dus waarom geen in het bakje!? ;)
Denk dat Pum het wel mooi vindt hoor... :rolleyes: ;)
 
Oehh nee he....moet ik nou zeggen??

Heb geleerd als.he niks aardigs weet zzg dan maar niks.......hahahaha
 
Dankje Bertus.
Zeg maar in het gmt dan Anja ;)
 
Oh nee lieverd...weet biks zinnigs over die boedha....
 
Is ook niet echt voor de mooi maar voor geluk... snap dat dan! :D
 
haha ik heb niks met boedha maar het lijkt wel leuk. (ik heb een schatkist in het aquarium staan verstopt zoek hem maar eens in de 120cm)

voor de rest duimen maar met de eitjes.
 
tuurlijk, hoe kon ik dat vergeten....

mar wat ik heb begrepen van die Boedha is dat je die moet krijgen of stelen, toch ???

kom ik hem pikken bij je, krijg jij hem weer terug...whahahahahaha
 
Seabait zei:
Denk dat Pum het wel mooi vindt hoor... :rolleyes: ;)

Ik weet wel zeker van niet, maar dat heeft meer met de locatie te maken dan het beeldje zelf.
Een boedha moet hoog worden geplaatst en bij (lagere) diersoorten.
 
Pikken natuurlijk helemaal niet Anja! ;)

Het staat juist op de hoogste plek wat bedekking betreft in de bak,nog lagere dieren dan slakken?
 
ach john, je moet gewoon nog een altaar er in doen, grote pilaar met de boeddha er op :D is Pum ook blij, en boeddha ook, kan alleen maar goeds van komen :D
 
Boedha's wegen zijn zeer mysterieus Ineke...hahaha
 
Nice aquarium en de boedha! Toen mijn moeder die zag wou ze meteen dat ik er ook een in mijn aquarium deed :p
 
Hey, ik heb nu ook cory's eitjes van de aeneus!
Update? denk dat de eitjes al wel zijn uitgekomen?
 
Vraag je aan je moeder een boedha Bart want die moet je krijgen! ;)

Leuk Thomas en hopen dat je een succesvolle kweek krijgt.

Ja hier zijn de eitjes al een tijdje uitgekomen maar helaas ook al veel visjes die het niet meer doen.
Geen idee hoeveel er nou nog in de bak zitten,kunnen er 10 zijn maar ook nog 100 maar is natuurlijk weer een nadeel van zo'n bak dat je ze haast niet ziet door de inrichting.
Zal straks eens proberen om wat foto's te maken.
 
o leuk!
mij zal het wel niet lukken aangezien ik alleen stofvoer heb :(
Weten jullie nog een ander voer waar ze het ook op doen behalve artemia en stofvoer?
 
Wat foto's van de kleintjes,


214739_0_82_p1080506.jpg


347565_0_82_p1080514.jpg


422887_0_82_p1080515.jpg


514983_0_82_p1080519.jpg


557195_0_82_p1080525.jpg


814411_0_82_p1080529.jpg
 
wat leuk zeg! Ben benieuwd of je ze kunt laten opgroeien.
 
Er zijn er al een hoop dood maar deze redden het nu 2 weken Siemie dus ben zelf ook heel benieuwd of het gaat lukken.
 
Mooi John, ik wil ook eitjes en jonkies in mn bakken! Haha, doe iets verkeerds denk ik.
 
Leuk die kleintjes John en het gaat deze keer vast lukken...
 
Danku danku.

Ik ben er nog niet zo zeker van Ronald maar heb al weer betere plannen voor een eventuele volgende keer want is het nu niet zal het me uiteindelijk wel een keer lukken want geef niet op iig!

Er staat trouwens een stek van de Hn in dit bakje,is echt mooi spul Ronald ben er heel blij mee dus nogmaals bedankt!
 
O leuk John,
Ik heb nu ook HN en ben er ook helemaal blij mee, mooi plantje :D
 
Haha, moet je ook zeker niet doen en anders heb ik wel al een idee voor deze bak :p

Hoop dat die mooi aanslaat John
 
Haagse nootjes ;)





hehehe
Hydrocleys nymphoides
 
Mijn motto is dat als je kweekt je het ook gelijk goed moet doen en heb gisteren het Oryzias vrouwtje wat met eitjes in de vision zwom in dit bakje gezet dus binnenkort als het goed is ook kleintjes van.


646519_0_82_p1080690.jpg


De kleine Corydoras groeien hard en worden al donkerder van kleur.


961226_0_82_p1080577.jpg
 
Zijn die eitjes dan al bevrucht? en eten de cory's dan de eitjes/visjes niet op?
mooi zeg die kleine, wordt al bijna een echte corydoras :D
 
Ja de eitjes zijn al bevrucht als ze die gaat afzetten en ze plakt ze tussen de plantjes en zijn dan ook wel veilig,als ze uitkomen zwemmen ze in het midden of hoog en zijn dan al te snel voor de corydoras dus moet wel lukken.
 

Terug
Bovenaan