60 cm van Seabait


Ziet er leuk uit John, laatste ziet er inderdaad niet helemaal goed uit alleen...
 
Is echt een beetje een pieremongoggeltje maar de rest ziet er gelukkig wel goed uit.
Ben creatief geweest met wat zand en ziet er nu zo uit,


316281_0_82_p1090364.jpg


Lijkt op de foto veel feller van licht dan dat het daadwerkelijk is.
 
jaaaaaaaaaaa mooooiiiiiiiiiiiiiii!!!

kheb ook een boeddha gevraagd aan de jongens voor mn verjaardag, ben benieuwd of ik um krijg hahahaa vind um zoooo super
 
Helemaal met zand en lavastenen zou nog mooier zijn denk ik.
Door het vele voeren met stofvoer voor de kleintjes komt er overal zo'n bruin laagje op jammer genoeg.
Ik probeer binnenkort als er eitjes zijn nog 1 kweek met de corydoras en dan vind ik het wel leuk geweest.
Vind het zonde om ze te verkopen maar krijg er anders wel heel erg veel.

Zou een leuk cadeau zijn idd An!

Dankje Minizen! ;)
 
Bedankt Nick en Corydorasfan.


585197_0_82_p1090341.jpg


159618_0_82_p1090343.jpg


657382_0_82_p1090354.jpg


526648_0_82_p1090458.jpg


388458_0_82_p1090460.jpg


736694_0_82_p1090474.jpg


388189_0_82_p1090485.jpg


981524_0_82_p1090481.jpg


544844_0_82_p1090449.jpg


582565_0_82_p1090477.jpg


121269_0_82_p1090463.jpg



Als laatste 1 van de 2 jonge Oryzias,zijn goed te vinden door hun felle blauwe oogjes die flink opvallen als je in het bakje kijkt.

Nou valt me ineens op dat de cory van de laatste foto ook al zo'n enorm oog heeft,volgens mij heeft dat er dus ook mee te maken waarom of ze nog zo klein zijn vergeleken met die in de vision van dezelfde kweek...
 
gaaf hoor, jah ik denk idd met allemaal zand mooier is,
kan je geen afstand doen van je babietjes?? vind ik met de pandaatjes ook hoor, tis dat ze naar Anja gingen anders had ik ze zelf gehouden
 
Nog mooier bakje zo! :D
Echt beter zo!
Niet bang dat ze gaan mengen met elkaar? (Zand-grind)
 
Danku danku.

Nee ik ben niet zo snel bang Maurits! ;) zal uiteindelijk wel wat door elkaar zitten maar dan zuigen we het af en maken het weer netjes.
 
Seabait zei:
Danku danku.

Nee ik ben niet zo snel bang Maurits! ;) zal uiteindelijk wel wat door elkaar zitten maar dan zuigen we het af en maken het weer netjes.
Oke oke dat scheeld dan al een hoop dat je niet bang bent! ;)
 
Die is gaaf , dat bakkie...

Toch leuk hoor die jonge dingen....en idd die jongen zijn zoooo leuk. Daar doen we het voor toch??
 
Leuke bak, mooi ingericht hoor, en je ziet die kleintjes goed op het zand zo, geweldig, zijn echt al mooi!
 
Bedankt voor de reacties.

Ik weet niet wat ik met de 2 misvormde Corydoras moet doen,ga ze iig niet bij de rest zetten maar wat ik er wel mee aan moet is nog de vraag.

Net weer een Oryzias met eitjes in dit bakje gezet om ze te laten afzetten,probeersel van vorige keer heeft maar 2 kleintjes opgebracht.
Is ook nog steeds wachten tot de Corydoras in de Vision weer gaan afzetten want wil het nog een keer proberen met een nieuwe kweek.
De kleintjes van vorige pogingen groeien super.

912934_0_82_p1090590.jpg


776649_0_82_p1090586.jpg


Hier zijn een aantal van de boefjes een waaierhand aan het lastig vallen,

758295_0_82_p1090578.jpg
 
Dankje An,de vrouwtjes zijn maar een beetje zozo maar de mannetjes zijn echt heel mooi van kleur.
Zal eens kijken of ik die nog eens fatsoenlijk op de foto kan krijgen ;)
 
Mooi, die Oryzias met eitjes :). Die van mij zijn nog heel schuw. Ik denk dat ik de kant van de bak waar veel langsgelopen wordt maar afplak en wat extra planten toevoeg. Hoe waren ze bij jou in het begin?

Wat de misvormde Cory's betreft. Als ze er zelf geen last van hebben zou ik ze apart houden van de andere Cory's. Absoluut geen jongen van laten komen en niet verkopen (tenzij je er zeker van bent dat de koper ze niet laat kweken).
 
Pff daar vraag je wat Fabienne,m'n korte termijn geheugen is al slecht laat staan m'n langere ;) zou het echt niet meer weten of ze eerst schuw waren om eerlijk te zijn.
Ze kweekten wel al heel snel iig.

Nee laat ze zeker niet kweken en durf ze ook echt niet te verkopen want dan sta ik hier in Zeeland straks bekend als iemand die misvormde visjes verkoopt... :rolleyes:
 
Dat is alleen maar goed voor je 'street credit'. :D

Wordt afwachten wat ze bij mij gaan doen dan. Ze zijn wel heel mooi.
 
Ze zijn zeker heel mooi en ook leuk wat gedrag betreft,vaak gaan 's avonds de mannetjes onderling pronken en zijn ze mooi paars met dieprode vinnen en keeltje.
Waren ze duur?
 
12 voor 30 euro. Best veel voor visjes die makkelijk kweken, maar zo vaak zie je ze niet dus vind ik het wel redelijk.
 
Oei, dat is wel even wat anders. Maar ja, ze zijn pas in 2010 ontdekt. Over een jaar zullen ze wel voor 1 euro per stuk verkocht worden. ;)

Hoeveel nakweek heb je in die twee jaar gehad?
 
Heb ze maar een jaar echt in een school gehad en de kweekjes die ik had gingen meer per ongeluk door mos wat ik van de vision in de garnalenbakjes had gedaan.
In de vision zelf zijn er nooit groot geworden iig,weet niet meer hoeveel precies maar heb ze toen aan Ronald en Pum verkocht voor een prikkie ;)
Later zag ik nog 2 kleintjes tussen de garnalen zwemmen wat ook toevallig een koppeltje was en daar ben ik nu mee aan het proberen.
 

Terug
Bovenaan