60 cm van Seabait


Is echt wel de mooiste,kijk maar naar die van mij... :(

591281_0_82_p1100327.jpg


511744_0_82_p1100326.jpg


267194_0_82_p1100317.jpg


934254_0_82_p1100334.jpg


129777_0_82_p1100235.jpg


713692_0_82_p1100267.jpg
 
ook :thumbs:
heb jij een spiegelreflex?
ik gebruik een vergrootglas die ik op m'n uv filter heb geplakt :D
 
Nee heb echt een goedkoop dingetje,en nog een foute kleur ook want dacht dat ik een zwarte had maar kwam thuis en bleek een roze te zijn :oops:

Slim met een vergrootglas!
 
ahahahahahaha heb je weer wat om voor te sparen :D
geef alles anders maar aan mij joh, want dan kan ik er mooie foto's van maken :p
 
Seabait zei:
Nee heb echt een goedkoop dingetje,en nog een foute kleur ook want dacht dat ik een zwarte had maar kwam thuis en bleek een roze te zijn :oops:

Slim met een vergrootglas!

Volgens mij heeft dit meer te maken met kleurenblindheid John ;)
 
nou ze leven das meer als wat ik kon zeggen hahahaha
hey heb je weer jonge cory's?? gaaf hoor

sjucht en die waaiers....


tjah moet ik eerst weer die bak opnieuw opstarten, dat moet maar f wachten, heb geen bodem enzo meer
 
jessicapilon zei:
Seabait zei:
Nee heb echt een goedkoop dingetje,en nog een foute kleur ook want dacht dat ik een zwarte had maar kwam thuis en bleek een roze te zijn :oops:

Slim met een vergrootglas!

Volgens mij heeft dit meer te maken met kleurenblindheid John ;)

Nee kwam door misleiding :rolleyes: stond een heel pallet met toestellen bij de ik ben toch niet gek winkel met 1 toestel uit de doos als voorbeeld en dat was een zwarte.
Ik een doos uit de pallet gepakt en kwam er thuis dus achter dat er meer kleuren waren,dus... ;)


Had nog een paar Cory eitjes van de vision in dit bakje gedaan An om eens te kijken,tot nu toe gaat het goed.
 
mooi zo, niet te veel aan doen he, dan gaat het t beste

hahaha gaaaaaaf een roze fototoestel!
ik heb alleen mn gsm om foto's mee te maken
 
Seabait zei:
jessicapilon zei:
Seabait zei:
Nee heb echt een goedkoop dingetje,en nog een foute kleur ook want dacht dat ik een zwarte had maar kwam thuis en bleek een roze te zijn :oops:

Slim met een vergrootglas!

Volgens mij heeft dit meer te maken met kleurenblindheid John ;)

Nee kwam door misleiding :rolleyes: stond een heel pallet met toestellen bij de ik ben toch niet gek winkel met 1 toestel uit de doos als voorbeeld en dat was een zwarte.
Ik een doos uit de pallet gepakt en kwam er thuis dus achter dat er meer kleuren waren,dus... ;)


Had nog een paar Cory eitjes van de vision in dit bakje gedaan An om eens te kijken,tot nu toe gaat het goed.

Dat noem ik een leermomentje John :deal: ;)
 
Dankje Dees.

Gaat nog steeds niet zo lekker met de crs in dit bakje,afgelopen dagen weer een aantal dode gehad.
Waaierhanden doen het super dus dat is positief gelukkig.
 
Zal niet gebeuren want die zoek ik niet Ronald,gaat zoals het gaat en zie het wel maar hoop natuurlijk dat het vanzelf weer stopt.
 
Lief van je Ronald! ;)
Leuk trouwens dat je ff je steun komt betuigen,mis je hier wel een beetje hoor... :rolleyes:
 
Hahaha, nog een paar weekjes John en dan heb ik weer wat meer vrije tijd tot mijn beschikking.
 
Ik kijk er naar uit Ronald! ;)

Zeker jammer maar helaas Tina,de waaierhanden doen het wel goed gelukkig.


573911_0_82_p1100496.jpg


629824_0_82_p1100495.jpg


612762_0_82_p1100492.jpg


669832_0_82_p1100498.jpg
 
Er wordt goed gebruikt gemaakt van de rioolbuizen idd!
De grote waaier wisselt ook regelmatig van buis.
 
Die buizen lijken echt enorm met zo'n klein garnaaltje erin. wat een mini vergeleken met je waaierhanden :)
mooi :thumbs:
 
Wat leuk die waaierhandjes! Ik heb sinds gister 1 afrikaanse maar ik kan hem nergens meer vinden, heb het hout opgetild etc. Snap niet waar hij zit. Nou schijnt het dat de aziatische (moluccenis) minder schuw is. Dus misschien wil ik er daar een paar van bij en ik hoop dat die afrikaanse dan een beetje mee gaat met dat groepje en zich laat zien. Jij hebt ook twee soorten waaierhandjes toch, merk je dat ze bij elkaar gaan zitten of maakt het niet uit? Ik heb er dus wel kleine visjes bij maar die zijn kleiner dan de garnaal zelf :p
 
Dankje Zwits.

Zijn goede verstoppers Siemie,is ook de reden dat ik ze in een 60cm heb gedaan want in de Vision zag ik ze zo goed als nooit.
Zelfs nu in de 60 met weinig plekken lukt het ze nog om uit het zicht te blijven,ze graven gewoon gaten in het grind en kruipen onder de stenen.


Is sowieso niet echt het geval dat ze elkaar opzoeken en gaan gewoon elk hun eigen gang op zoek naar eten ;)
Heel soms laten ze zich goed zien en zitten dan toevallig op 1 plek te scharrelen.


876985_0_82_p1100523.jpg


951184_0_82_p1100525.jpg


776667_0_82_p1100560.jpg


326267_0_82_p1100563.jpg


265656_0_82_p1100584.jpg


599945_0_82_p1100583.jpg


962315_0_82_p1100575.jpg


553731_0_82_p1100571.jpg


368414_0_82_p1100562.jpg
 
Mooie foto's John! ;)
Waaierhanden blijven fantastische beestjes :)
 
Die ene afrikaanse is echt al groot zeg, prachtig! Ik heb vandaag mijn afrikaanse waaierhand eindelijk gezien en hij zat ook mooi voor de voorruit! Vind hem zo gaaf! En misschien heeft ie dan dus niet echt "vriendjes" nodig. Wat voer jij ze eigenlijk precies? De mijne is pas 5-6 cm maar denk dat ze toch redelijk wat eten nodig hebben? Ik had opfok voer voor eierleggende vissen gegeven maar ik heb het idee dat het wel �rg fijn is.
 
Bedankt voor de reacties.

De grootste zit tegen de 10cm en is al echt een knoeperd idd.
Ik voer ze verschillende soorten voer maar wel wat voor het grootste deel uit plantaardig materiaal bestaat.
Ze hebben idd aardig wat voer nodig,ze krijgen hier oa voertabletten met spirulina en die verkruimel ik wat en geef ook wat grotere brokjes die ze kunnen pakken.
 

Terug
Bovenaan