Wat is er nieuw

60 Liter 6 guppies. hoeveel mogen erbij?

eindresultaat met filter die 100 liter per uur pompt en het is 60 liter. en ik heb blue dream garnalen gehaald. ze waren helemaal zwarte camouflage van de angst maar zijn al donkerblauw dus we komen er wel. erg leuk, de visjes zijn erg lief naar de garnalen toe. erg leuk dit. jullie hadden gelijk. maar mn planten gaan dood sinds ik ze herplant hebb en de wortels ineen mini vaasje kapot heb moeten trekken. het zat vast en kon er niet bij. en nu doen ze het slecht. maar doe mn best. heb ook 600 ml aan mos gehaald voor de blue dream garnalen om te verstoppen en te fokken. jeej. zo leuk dit. :>

Bijlagen

• aquarium met mos en garnalen.jpg
    aquarium met mos en garnalen.jpg
    735.6 KB · Weergaven: 23
hoe verwijder ik een bericht omg ik postte een te oude foto perongeluk sorry. heb de foto gewijzigd maar mag dit niet verwijderen dus bedankt voor het lezen T_T

Laatst bewerkt:
door mn budget was het een ramp. maar heb mn best gedaan en toch nog alles mooi gekregen. ik ben bijna 34 en een vrouw maar mocht als kind geen versiering. pa zei je fokt en versiering neemt ruimte in. wil je niet. mag je niet. dus nu als bijna 34 jarige, heb ik kinderdecoratie lol. zelfs een oude patrick en octo van spongebob. hun zijn mn lievelings en zijn voormalige aquarium versiering met algen erop. voer voor de garnalen :> en dat kleine zeemeerminnetje :> en de zeester is neon geeft licht in het donker oranje hup holland :>

hoe verwijder ik een bericht omg ik postte een te oude foto perongeluk sorry. heb de foto gewijzigd maar mag dit niet verwijderen dus bedankt voor het lezen T_T
Onder de post staat rapporteer en dat kun je gebruiken als je wil dat wij iets aanpassen of verwijderen.

Mijn tandglazuur doet er zeer van, maar als jij en de vissen happy zijn: doe je best en maak er van wat jij mooi vindt. Het is jouw feestje!

Mijn tandglazuur doet er zeer van, maar als jij en de vissen happy zijn: doe je best en maak er van wat jij mooi vindt. Het is jouw feestje!
Ja ik moet bekennen dat het ook mijn smaak niet is maar er zullen ook genoeg zo over mijn bakken denken en ik denk dat het belangrijk is dat jezelf tevreden bent met je bak ;))

Ik denk niet dat de visjes zich er druk over maken. Lekker doen wat je mooi vindt. Die bak staat niet voor niets bij jou thuis, toch?

Leuk gedaan Sisi! 😀 veel plezier met je aquarium! Qua planten zou je een kleine javavaren soort kunnen proberen, zoals de microsorum pteropus mini (zwarte vlekjes die op de blaadjes kunnen ontstaan, zijn normaal). Het is over het algemeen een makkelijk te verzorgen plant en wordt maximaal 15 cm.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan