60 liter Dennerle cube van Biljoenblik


Update:

DSC01492.JPG



DSC01493.JPG
 
Jammer dat ie zoveel ligt Marcel en dat kan denk ik met de leeftijd te maken hebben of dat hij door de stroming te snel moe wordt met de lange vinnen maar dat laatste is bij jouw niet aan de orde meende ik me te herinneren.
 
Mooie plaatjes Marcel, en ja, ik begin ook al wat luier te worden, kan met de leeftijd te maken hebben :D
 
Hij ligt echt gewoon niks te doen op het hout! Lees wel vaker dat ze af en toe rusten maar dit had ik zo niet verwacht. Hoe lang achter elkaar ligt ie zo?
 
Hij ligt echt gewoon niks te doen op het hout! Lees wel vaker dat ze af en toe rusten maar dit had ik zo niet verwacht. Hoe lang achter elkaar ligt ie zo?

Die kan gerust een half uur daar liggen.

Het meest zweeft hij in een hoekje onder de drijvers.

5FA2412F-99B1-44C5-9BA0-E8E3B75E06F5.jpeg



EF6389E6-DAD7-46E7-8110-330D71A577A0.jpeg
 
Jee wat heeft die een lange vinnen zeg en ik kan me voorstellen dat bij het ouder worden dit teveel van het goede is en deze vis snel moe raakt en gaat rusten.
 
Jee wat heeft die een lange vinnen zeg en ik kan me voorstellen dat bij het ouder worden dit teveel van het goede is en deze vis snel moe raakt en gaat rusten.

Dus jij denkt dat dit toch wel normaal is??

Mocht het eens zover komen, dan neem ik er toch een met korte(re) vinnen.
 
Ja ik denk dat die vinnen meeslepen en hele klus is als de vis wat ouder wordt en je leest vaker dat deze langvinnigen vaak rusten. Helemaal als ze wat ouder worden denk ik. Daarom koop ik ook alleen nog maar de kortvinnigen want hier zag ik in de loop van de tijd ook weinig actie meer.
 

Terug
Bovenaan