Ja ok dat is ook zo en zo slim zijn ze wel he. Dat gedrag zie ik hier ook meestal wel hoor. Het lijken wel aasgieren soms 😀 😀 😀
Korte video.
Haha, hoort bij de soort. Hier hetzelfde met de visjes 😀
Mooi Marcel..vraagje; gebruik jeplantenvoeding en welke? Mijn Nano heeft dr niet zoveel zin in momenteel.
heb een gevecht met blauwalg, en sta soms op t punt om het op te geven.
heb ik wel over gedacht maar ik ben bang dat de Boraras Brigittea voer voor de Manen worden.Opgeven zou ik niet doen. Misschien kun je de levende have in de fusion onderbrengen en een nieuwe start maken??
Ja, die zijn zeker levend voer. Misschien tijdelijk in zo’n net breeder? Dat de manen er niet bij kunnen.heb ik wel over gedacht maar ik ben bang dat de Boraras Brigittea voer voor de Manen worden.
Ja, iemand op het forum raadde mij ook aan zeeaquarium zout te kopen.Erg handige set inderdaad voor kleine hoeveelheden Marcel en ik geef ze ook aan de zeewaterbak en een bijkomend voordeel is dat ik dat water gebruik voor de artemiakweek 😉.
Bijzonder. Hoe ziet het er uit in de rest van de scape? Prima of toch wel beetje doorn in je oogVreemde alg.
Bekijk bijlage 300014
Hij viel mij niet op. Pas bij het verversen.Bijzonder. Hoe ziet het er uit in de rest van de scape? Prima of toch wel beetje doorn in je oog
Ik ben heel benieuwd wat het is.Hij viel mij niet op. Pas bij het verversen.
Ik laat deze nog ff zitten.
Een straal van ongeveer 4 cm. Dus niet zo groot.Ik ben heel benieuwd wat het is.
Mogelijk op de foto wat vertekend, maar hoe groot is het?
Vermoedelijk wortels van de rhyzoom die de varen heeft achtergelaten. Dat kan de originele rhyzoom zijn, of een uitgroei. Op de wortels zit dan 'gewoon' baardalg. Onderstaande ziet er bekend uit, niet?Voorheen stond er een varen op die plaats.
Daar dacht ik ook aan.Vermoedelijk wortels van de rhyzoom die de varen heeft achtergelaten. Dat kan de originele rhyzoom zijn, of een uitgroei. Op de wortels zit dan 'gewoon' baardalg. Onderstaande ziet er bekend uit, niet?
https://www.plantedtank.net/forums/...sion/587249-java-ferns-growing-tentacles.html
Als jij een beginnend aquarist bent dan snap ik je opmerking omdat je dat op eerste gezicht inderdaad zou zeggen. Maar in werkelijkheid zuiveren die wortels juist het water. Die wortelstructuur hebben javavarens niet voor niets.Leuke plannen, ik zou alleen die javavaren vervangen voor de windelovvaren, de javavaren krijgt zo'n hele bos met wortels waar allerlei vuil en narigheid in gaat zitten, en dat heb je met de windelovvaren niet.
Ja, die zijn echt heel goed op kleur!Rasbora worden ook steeds roder!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.