Op de vorige foto s zag je die maar nu mis ik ze dus daarom al mn vraag waar zijn de visjes. Ik hoop niet dat die nog in een bakjes ergens staan en dat Marcel die is vergeten😉Jij hebt toch boraras briggitae in je cube?
Ik bied 5 stuks in deze zoekplaatIk heb er ff 3 geteld, de rest zal wel verscholen zitten nog. Die zijn al die ruimte niet meer gewend.
Hoe veel boraras heb je erin zitten?
Zo’n natuurlijk begroeide achterwand vinden garnalen juist geweldig.Kijk daar zijn ze weer dus en nu alleen je achterwand nog even doen denk ik😉
Ja het is goed met ze maar ik laat altijd een klein deel zitten en de rest poets ik.Zo’n natuurlijk begroeide achterwand vinden garnalen juist geweldig.
Heel goed idee😉Bedankt voor het topic, ben benieuwd hoe de stand van zaken nu is.
Vanaf het begin.Mooi bakje en geef je daar al lang co2 ?
Ik hoop het niet. Maar als de populatie steeds kleiner gaat worden, dan denk ik toch dat het aan hun ligt.Mooie ancistrus!
Jagen je Galaxy's niet op je vuurgarnalen? Ik heb het idee dat bij mij zij de hele populatie garnalen hebben opgegeten. OF het zijn de L010a's maar de Galaxy's zijn echt actief aan het zoeken tussen de planten.
heb er zelf 25 gehad in mijn superfish home 60, en de garnalen bleven maar komen ook kleintjes. Heb er zelf niet veel last meegehad dusMooie ancistrus!
Jagen je Galaxy's niet op je vuurgarnalen? Ik heb het idee dat bij mij zij de hele populatie garnalen hebben opgegeten. OF het zijn de L010a's maar de Galaxy's zijn echt actief aan het zoeken tussen de planten.
Waar heb ik dit eerder gelezen vandaagEn hoe gaat het met dit bakje?
Gaat heel goed met het bakje.En hoe gaat het met dit bakje?
Zal binnenkort wel weer eens een foto maken.
Ik weet niet als die mens jou ziet als het grote voorbeeld hoor .
Mijn voorbeeld doet goed volgen als het gaat om foto s Marcel 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.