Mooi Marcel en vooral de mosjes springen eruit.
Mooi Marcel en vooral de mosjes springen eruit.
Ik heb geen idee John. Maar vind het te leuk om weg te halen.Netjes Marcel en wat is dat voor soort alg/wol dat ik bovenin op het hout zie?
Dit. En dat maak ik fijn in een vijzel.Wat voer jij die brigittae zeg
Marcel heeft een voorbeeld genomen aan mij en wanneer je sporadisch een update geeft dan wordt het meer gewaardeerdLang geleden dat hier nog een update werd geplaatst .
Ik doe een Ton na en vraag overal naar een update .Marcel heeft een voorbeeld genomen aan mij en wanneer je sporadisch een update geeft dan wordt het meer gewaardeerd
Kijk maar uit want dat is slecht voor je reputatieIk doe een Ton na en vraag overal naar een update .
Wat bedoel je precies John?Mooi Marcel en hoe heb je dat met die mosballen gedaan?
Die "bollen" die je links en rechts van het hout ziet bedoel ik. Is dat ergens opgeplakt of gebonden?Wat bedoel je precies John?
@stefanC heeft wel gelijk. Ik heb de kleine ballen gewoon op een heel kort takje geduwd.Klopt Stefan maar die bollen links en rechts zijn geen takken dus daarom vroeg ik me af waarop dat zit en of dat gelijmd of gebonden zit.
Dat klopt. Garnalen houden de buitenkant wel heel erg mooi.die kun je gewoon over die tak duwen hoor John .
ik heb iemand gezien die met mosballen bonzai boompjes heeft gemaakt echt mooie hoor enkel gaat er veel zooi in die ballen zitten
die liggen ook op de bodem héMaar die grote halve bollen links en rechts op de bodem zitten toch niet om hout heen? Ik zie daar tenminste niks van op de foto.
Ja, dat zijn halve bollen. Die liggen los op de bodem. En soms als er teveel zuurstof bellen aanzitten, gaan ze zweven.Maar die grote halve bollen links en rechts op de bodem zitten toch niet om hout heen? Ik zie daar tenminste niks van op de foto.
Ja van dat zweven had ik ooit ook last dus daarom dacht ik dat je ze ergens op vast had gemaakt.Ja, dat zijn halve bollen. Die liggen los op de bodem. En soms als er teveel zuurstof bellen aanzitten, gaan ze zweven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.