60 liter Dennerle cube van Biljoenblik


De cube staat er netjes bij, al zeg ik het zelf.

20201220_164643.jpg
 
die kun je gewoon over die tak duwen hoor John .
ik heb iemand gezien die met mosballen bonzai boompjes heeft gemaakt echt mooie hoor enkel gaat er veel zooi in die ballen zitten
 
Klopt Stefan maar die bollen links en rechts zijn geen takken dus daarom vroeg ik me af waarop dat zit en of dat gelijmd of gebonden zit.
 
Klopt Stefan maar die bollen links en rechts zijn geen takken dus daarom vroeg ik me af waarop dat zit en of dat gelijmd of gebonden zit.
@stefanC heeft wel gelijk. Ik heb de kleine ballen gewoon op een heel kort takje geduwd.

Ik heb ooit 1 mosbal gekocht. En deze werd veel te groot. Ik heb deze toen door de helft gedaan.
En ook deze werd weer te groot. Ik heb ze toen weer door de helft gedaan. Er er lieten wat stukkes los.
Die groeide ook weer uit tot bolletjes.
Alleen hier worden ze plat van onder. Want ze rollen niet.
 
die kun je gewoon over die tak duwen hoor John .
ik heb iemand gezien die met mosballen bonzai boompjes heeft gemaakt echt mooie hoor enkel gaat er veel zooi in die ballen zitten
Dat klopt. Garnalen houden de buitenkant wel heel erg mooi.
Maar van binnen zit veel vuil.
Ik knijp ze vaak uit bij het verversen. Net als een spons.
 
Maar die grote halve bollen links en rechts op de bodem zitten toch niet om hout heen? Ik zie daar tenminste niks van op de foto.
 
Maar die grote halve bollen links en rechts op de bodem zitten toch niet om hout heen? Ik zie daar tenminste niks van op de foto.
Ja, dat zijn halve bollen. Die liggen los op de bodem. En soms als er teveel zuurstof bellen aanzitten, gaan ze zweven.
 

Terug
Bovenaan