C
Cidaan
Guest
Mooie foto`s weer. Heb je al een macrolens op het oog?
Killerfish zei:Mooie foto's en een mooie bak. Lijken je panda's nou zo klein of zijn ze gewoon nog erg jong? De annulatusjes zijn ook rrg leuk, al zijn hier de mannetjes toch wat groter als de vrouwtjes
darter zei:Zanziee, je aquarium ziet er veel belovend uit dus je grotere aquarium wordt vast een succes. Je maakt erg mooie foto's.
Volgens mij moet je een zandbodem wel goed kunnen schoonmaken met een hevelklok. Je moet alleen zorgen dat het niet te snel stroomt. Eventueel een bredere hevel gebruiken of zelf maken. Heel vroeger had ik een stofzuigertje die op de zuurstofpomp werd aangesloten. Misschien werkt dat voor jou beter, maar als het met de gierer werkt is dat ook prima, maar lijkt mij persoonlijk een beetje rommelig worden daardoor en een hoop stress voor de vissen geven. Niet het gieten opzich, maar daarna met dat netje door je aquarium gaan.
Wat je planten betreft ben ik wel nieuwsgierig wat voor , hoevaak en hoeveel voeding je de planten geeft. Ook handig is het om de verschillende methoden die hier op het forum bij plantenbemesting beschreven staan eens goed door te nemen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.