Tinoush
Well-known member
Daarom geen planten. Ik ga kijken of ie blijft of niet. Nog even afwachten.ja dat is wel ze doen.. en je Geo's ook als ze wat groter worden.. die kunnen de hele bak verbouwen
Daarom geen planten. Ik ga kijken of ie blijft of niet. Nog even afwachten.ja dat is wel ze doen.. en je Geo's ook als ze wat groter worden.. die kunnen de hele bak verbouwen
je kan evt. kleuren met 100% rooibos thee (dus geen pickwick waar bijv, ook kaneel in zit). Dan wordt het licht wat gedempt voor de vissen. drijfplanten kan ook 🙂Ligt felheid komt door de hdr functie van mijn tel. Het geeft minder licht dan mijn oude juwel lamp bijvoorbeeld. Maar ik kan het nog zachter zetten. Heb geen planten.
Komkommer en courgette toch?Dan zul je wel serieus groenvoer aan de pleco moeten voeren, die heeft dat wel nodig.
Ik zie kunstplanten.Ik ben benieuwd hoe dat met de planten gaat.. ik durf het namelijk niet aan🙁
Kunstplanten indd. Heb paar anubias als test stukken erin gedaan. Kijken hoe het gaat.Wat een knapperds!
Ik ben benieuwd hoe dat met de planten gaat.. ik durf het namelijk niet aan🙁
Zou dat misschien nog te maken kunnen hebben met je zand? Je had het ongewassen in de bak gedaan toch? 🙂 Het kan zijn dat er nog altijd kleine deeltjes in zitten, die door gewoel van de vissen deels in het water komen maar met verversen niet goed allemaal weg te krijgen zijn.Waar ik wel nog steeds last van heb is een beetje mistige water. Ook als ik net verse water in gedaan heb. Filters zijn nog niet volwassen genoeg lijkt het.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.