D
Dennis_89
Guest
Als je nog een aantal Aeneus jongen van de hand wil doen dan houd ik me aanbevolen 🙂
Botia zei:Ik wilde bij het tuincentrum twee Aeneusen kopen en ik had nog gezegd niet die longfin (was er maar 1 van en circa 30 gewone)! Na bijna 20 minuten in die bak roeren had de verkoper een gewone en de longfin. Maar na al dat wachten had ik zoiets van doe die dan maar. Ik vind hem niet mooi maar het is wel een lekker actief visje.
Heb je die hele grote paleatus nog Aad?
dolle ancistrus zei:Ik vind de longfin niet speciaal mooi, maar ik zou hem zeker niet lelijk noemen ook niet, best wel raar hoe ze uit normale corydorassen zoiets gekweekt hebben, vraag ne eigenlijk wel af hoe dat in zijn werk gaat? 🙂
Botia zei:Ja. 😛
Maar meer dan 9 kan ik er niet hebben dus verder gaat het niet. 😉
Ludger zei:Ziet er allemaal goed uit Aad!
Marktplaats staat anders vol met aquaria hoor 😛
Dennis_89 zei:Ik heb inmiddels ook 7 soorten Cory's zitten, maar naar die Concolors van je blijf ik toch loeren Aad, hoewel Gossei staat ook nog op mijn lijstje 😀. Waarschijnlijk ontkom ik niet aan de 8.
Ludger zei:Ziet er allemaal goed uit Aad!
Ik durf het nooit aan! Soms zie je (met wat werk) prachtige bakken staan, maar ik zie dan altijd mijn kamer voor me, nat van een paar honderd liter water :O
Ludger zei:Corydoras eques is ook een prachtige soort vind ik. Ik heb nu 5 aquaria staan waarvan maar 1tje nieuw is aangeschaft, de rest via marktplaats en deze zijn nog steeds niet lek 😛 Sowieso eerst even buiten vullen waarna je er eentje hebt aangeschaft.
Ik heb juist steeds minder aquaria en dat bevalt me prima. Ook vrijwel alleen nog maar eenvoudige soorten zoals Guppen en Platy's omdat ik dat toch het leukste vind.Ludger zei:Ziet er allemaal goed uit Aad!
Botia zei:Mijn 80x45x40 bak komt ook van Marktplaats voor maar 20euro,
chris10 zei:Mag ik eens vragen waarom je de paleatus het leukst vind Aad? Ik kijk uit naar een soort die niet schuw is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.