Is dat inderdaad de reden waarom men zo'n achterkant verft?caddyladdy zei:ik heb mijn achterkant ook geverft en dat bevalt me prima, ik vind dat er meer diepte werking is dan met een achterwand
jessicapilon zei:Ja Crash wel, die heeft het ook gebruikt.
Botia zei:Ik heb het ook gehad. Na een jaar of 12 begon het er wel af te bladderen.
Ik heb een 60x30x30 tweedehands gekocht, daar zat een aantal jaar zwarte verf op, welke weet ik niet precies maar ik vermoed ook schoolbord verf. Ik heb terpentine geprobeerd, uurtje laten weken maar man wat een gekloot om het er af te krijgen... Ik zie ze op youtube wel eens met een verfkrabber zo hups en het is er af, maar ik heb met een verfmesje een uur stukje voor stukje gekrabt. Overal kruimels verf en het is er nog niet 100% af zie ik nu de transparante achterwant er op zit.Het is een heel oud topic maar wellicht kan iemand mij van feedback voorzien. In hoe verre is deze verf afwasbaar na bijvoorbeeld jaren dekking?
Dan heb je misschien te weinig sop gebruikt met aanbrengen. Ik zweer bij folie.Nadeel van folie is dat ik het er nooit zonder luchtbellen opkrijg dus daarom voor schoolbordverf gekozen.
Ik krijg er altijd gratis bellen bijIk zweer ook bij folie.
Snel, geen gesmeer en eenvoudig te verwijderen.

Hier ook een plakfolie fan. Zo nat maken met sop dat je de folie gewoon kunt schuiven over het glas. Zowel glas als folie sprayen met de plantenspuit. En dan met een raamtrekker in een keer het water er onder wegwrijven. Restant luchtbelletjes met een doekje wegwrijven.Dan heb je misschien te weinig sop gebruikt met aanbrengen. Ik zweer bij folie.
Ik heb het na een paar jaar afgestoken met een scheermesje.Het is een heel oud topic maar wellicht kan iemand mij van feedback voorzien. In hoe verre is deze verf afwasbaar na bijvoorbeeld jaren dekking?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.