Mooi groen bakje hoor 

Ziet er goed uit! Heb je niet teveel last van het voer dat tussen je planten valt? Of halen de garnalen het hier wel weer vandaan
Je bent alleen je lily vergeten te poetsen...Na de schoonmaak:
Ziet er goed uit! De fissidens is al bijna toe aan een snoeibeurt. Leuk om te zien dat het goed ontwikkeld
Je bent alleen je lily vergeten te poetsen...😉
Ziet er top uit!
Wat hangt daar aan die zuignappen?
Onlineaquariumspullen heeft ze, ik zie ze ook vaak in LFS.Misschien is het al gevraagd maar waar haal je die garnalenstokjes?
Ziet er netjes uit. Leuk project. Teminste updates.
Geen last van Alg?
Misschien is het al gevraagd maar waar haal je die garnalenstokjes?
+1Ik denk dat jouw bakje het goed zou doen bij de fotowedstrijd die momenteel gehouden wordt hier op het forum!![]()
Ik zie dit topic nu voor het eerst. Een mooie bak hoe die was. Nu even afwachten wat je er van gaat maken.
Dat meubel overgens waar heb je die vandaan?
Dank je! Die links achter is Hydrocotyle Verticillata 🙂Heel erg mooi! Ook die plantjes links achterin vind ik erg mooi. Welk plantje is dit precies? Goede smaak hoor!![]()
Gaat het om de alg op de foto hierboven? Ik zou namelijk ook denken dat het een mos soort is die langzaam maar zeker begint terug te komen op het hout.En ik heb last van een gek algje. Had ik ook al een topic voor geopend. Maar weet iemand wat het is?![]()
Is dat niet gewoon een pluk mos die vanuit een spoortje is gaan groeien?
Heel erg tof om de vorderingen van dit bakje zo op de voet te mogen volgen!
Het blijft een prachtig bakje hoor!
Gaat het om de alg op de foto hierboven? Ik zou namelijk ook denken dat het een mos soort is die langzaam maar zeker begint terug te komen op het hout.
Als ik zie wat hier op het hout terug groeit, na tijden uit het water te zijn geweest. Is een stevig plantje, dat mosJa dat denk ik ook. Maar herken het niet. Heb nooit zoiets zelf gekocht. Misschien zat het al in het hout.
Dank je! Denk ook dat het een mosje is. Hij heeft duidelijk "bolletjes" die als het ware aan elkaar vast zitten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.