roberto1983
Well-known member
- Lid geworden
- 30 mei 2020
- Leeftijd
- 41
Mooi die felwitte ancistrus! Ook nog niet eerder gezien zo, waar had je die gekocht als ik vragen mag? 😊
Ja het ziet er bij jou ook erg decoratief uit! Erg mooie bak vind ik het!Is een soort alg ja , wordt niet echt groot of een plaag ofzo...dus maak me er niet zo druk over.
Is idd. geen blauwalg, vertekent.Volgens mij is dat schors wat jij voor blauwalg aanziet.
Mooi die felwitte ancistrus! Ook nog niet eerder gezien zo, waar had je die gekocht als ik vragen mag?
Ik zie er maar 5787 dus ik zou het op prijs stellen als je ze nog een keer wil natellen5788 Garnalen
Dat meen je niet,Ik zie er maar 5787 dus ik zou het op prijs stellen als je ze nog een keer wil natel
Beauty 🥰Laatste foto van t jaar (denk ik ) van de witte Ancistrus weke ik gelokt had met een stukje Courgette.
Ik denk dat ik een beginnend 'snorretje' zie, kleine puntjes rond de mond ik kan t mis hebben natuurlijk maar hoop het niet......zoveel witte mannetjes met een gewei zie je niet zo vaak.Bekijk bijlage 370159
Mooi contrast met dat groen, bruin en witte bodem.Tijdje geleden alweer, dus even een foto update, het groeit eigenlijk te goed nu met de nieuwe bemestings methode......het is lekker groen zal ik maar zeggen.
De vissen doen het ook goed, geen uitval en de Platy-groep houdt zichzelf in stand zonder te groot te worden, de sterkste jongen overleven.
Bekijk bijlage 376193
Dank, het is wel zo dat de oorspronkelijke hardscape geheel overgroeid is het bijna niet meer zichtbaar is..Mooi contrast met dat groen, bruin en witte bodem.
Zal dit geen conflicten geven met de ancistrussen ?Mooi gekleurd bakje.
Corydorassen kunnen er prima bij hoor.
Neehoor zijn beide vredelievend.Zal dit geen conflicten geven met de ancistrussen ?
Mijn voorkeur zou dan wel gaan voor de habrosus of een andere kleine soort denk ik, met grotere soorten zit/lijkt de bak zo vol met een groepje.
Oké dank voor je antwoord, hou het in m'n achterhoofd als ik een leuk groepje zie. 😉Neehoor zijn beide vredelievend.
Ancistrussen zijn rustig, alleen volwassen mannen kunnen elkaar het aquarium uitvechten.Neehoor zijn beide vredelievend.
Als t goed is heb ik 2 vrouwtjes (denk ik) heb ze in ieder geval nooit ruzie zien maken.Ancistrussen zijn rustig, alleen volwassen mannen kunnen elkaar het aquarium uitvechten.
Een vrouw kan ook kleine stekeltjes krijgen op de rand van de neus. Bij een man groeit het meestal groter en ook tussen de ogen.Zonder borstels op de neus is een vrouw.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.