Advies voor nieuwe garnalen bak


Nou, alle spulletjes, op de planten/mos na, zijn binnen. Nu begint het lastigste van alles, de inrichting :)
Ik heb een idee voor ogen, hopelijk lukt dat in de uitvoering. De fotos zullen volgen wanneer ik wat verder ben. Het meubel staat en Ik ga nu inrichten. Als ik daar tevreden over ben bestel ik de planten en kan ik gaan vullen. Het hout ligt al te weken en zinkt al, dat is iig fijn, alleen geeft het nog veel kleur af.
das mooi,klinkt veel belovend.
succes alvast:thumbs:
 
Nou, mede met dank aan jullie allen voor de tips en feedback, is de bak eindelijk draaiende.
Ik moet nog even kijken hoe eea aanslaat en of ik nog wat ga aanpassen (ongetwijfeld :) ), maar het indraaien kan iig beginnen.

GranalenBak-dag1.jpg
 
Ja, probeerde meerdere hoeken e.d. maar bleek wat weerkaatsing houden. moet vandaag nog wat dingetjes doen en daarna poets ik ook ff de buitenkant op (zitten nog wat waterdruppel resten e.d.), hopelijk lukt het me dan een betere foto te maken
 
Ziet er al mooi uit zošŸ‘
Hoe bevalt de eden filter?
Ja goed, eerste paar minuten een hoop herrie, maar dan zie je ook een kolom luchtbellen door de slang heen gaan. Maar zo gauw de lucht eruit is hoor je em nauwelijk, echt een stil pompje.

Vraag me alleen af hoe ik filteronderhoud moet doen in de toekomst. Ik denk dat ik dan de slangen los moet maken van de spraybar en inlaat, omdat je de aansluitingen op t filter zelf niet af kan sluiten, dat is t enige "minpuntje" wat ik eraan kan ontdekken
 
Ja goed, eerste paar minuten een hoop herrie, maar dan zie je ook een kolom luchtbellen door de slang heen gaan. Maar zo gauw de lucht eruit is hoor je em nauwelijk, echt een stil pompje.

Vraag me alleen af hoe ik filteronderhoud moet doen in de toekomst. Ik denk dat ik dan de slangen los moet maken van de spraybar en inlaat, omdat je de aansluitingen op t filter zelf niet af kan sluiten, dat is t enige "minpuntje" wat ik eraan kan ontdekken








Kraantje ertussen?!
 

Terug
Bovenaan