Schitterend Ton!!
Klopt wel maar ook het omgevingslicht speelt een rol daarbij.Mooi hoor Ton,wat betreft het licht lijkt het feller van veraf dan dichtbij toch?
Klopt Jaap, ze zijn net wat groter dan een kardinaal en laten ze verder met rust.Prachtig Ton mooi vissen en goede combi met je mooie maanvissen
Ik denk het niet Thea, of het moet uit nieuwsgierigheid zijn.Wat leuk. Ben benieuwd. Eten maantjes eigenlijk hele kleine slakjes?
Even een filmpje met de Terta's (Hypessobrycon erytrostigma - Bloedvlek tetra) ze zijn een beetje druk nu maar dat is vaker als ik wat dichtbij kom, soms geeft een van de maanvissen wel eens een uitval naar ze en zijn ze voorlopig even weg, jammer dat ik hun kleuren er niet goed op krijg, ze blijven veelal in de schaduw zitten.
Haha, daar lijkt het wel op, maar het zijn al jong volwassenen ondertussen, maar adolescenten kunnen er ook wat van.Het zijn ook echt een stelletje pubers.
Leuk filmpje Ton! Prachtige vissen zijn het.
Prachtig! Echt helemaal geweldig!
Dank allenMooi zeg, prachtig clubje manen!
Dank je Thea.Een van de mooiste bakken van dit forum is toch wel de jouwe Ton!
Wauw wat is en blijft hij mooi!
Nouja, durf je wel, alle pubers over één kam scheren?! Neem bijv mij, ik maak nooit ruzie😀😉Het zijn ook echt een stelletje pubers.
Vanmorgen bij het ontbijt voor de vissen zag ik een appelslak op de licht kap zitten, bij de lunch ineens een tros eitjes, ben benieuwd of dat wat gaat worden.
Bekijk bijlage 246838 Bekijk bijlage 246839
Er is steeds wel wat, meestal steeds 2 die wat sparren of een plekje opeisen, en soms is het wat massaler, naar mijn idee zonder reden, maar het kan zijn dat ze even bevestigd willen zien wie de sterkste is.Hoe vaak doen ze dit nu? Dagelijks?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.