Mandykuh
Well-known member
- Lid geworden
- 5 november 2012
Ik gebruik de poeders van aquariumbemesting welke ik zelf meng, dat is een stuk goedkoper en kan je naar benodigd aanpassen.
Waar vind ik die?
Ik gebruik de poeders van aquariumbemesting welke ik zelf meng, dat is een stuk goedkoper en kan je naar benodigd aanpassen.
https://www.aquariumbemesting.nl/nl/background-information/estimative-indexWaar vind ik die?
Dank je Nicole, je kan niet alle topics en albums in de gaten houden hoor 😉Prachtige bak Ton, zoals anderen al zeiden straalt die rust uit!
Op de een of andere manier had ik je topic over het hoofd gezien de laatste tijd 🙁
Water is mooi helder en de bak schittert gewoon.
https://www.aquariumbemesting.nl/nl/background-information/estimative-index
Hier kan je ook gelijk een schema op maat verkrijgen .
Momenteel een goede groei en zichtbaar alg arm.Het ziet er echt tip top uit, blijf onder de indruk hoe je ook de planten icm met deze bezetting op dit peil weet te houden
En weer vergeten het voederkorfje weg te halen 🙁
En weer vergeten het voederkorfje weg te halen
Je bak staat er prachtig bij Ton!
Al dat gezever over een korfje......
Staat er weer prachtig bij Ton!Stuk hout rechts naar voren gehaald en Echinodorus argentinensis uit het midden naar rechts verplaatst.
Bekijk bijlage 243625
En weer vergeten het voederkorfje weg te halen 🙁
Klopt, Echinodorus komt voor in Peru dus zal het zo'n plant worden, mogelijk verplaats ik de 2 Echinodorus argentinensis welke ik al heb staan en deze samen voeg en daar voor in de plaats een wat kortere te zetten zoals o.a. die 2 welke jij al aangaf.Ton, je kunt ook een andere soort Echino erin doen. Dan heb je wel ongeveer dezelfde vorm, maar een andere tekening of bladkleur.
Heb in mijn bak ook 2 Echino’s. Maar met een andere tekening. Een Paul kloecker en een Diamond red.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.