Akva 200*60*60 van TonHageraats


Dit was van daarnet, levende Artemia.
 
Prachtig, statig... dankbare “kinders” :)
 
Uitslag Huiskeuring NBAT / Black molly 2017

2017-12-20 09.24.31.jpg


2017-12-20 09.23.03.jpg
 
Daar kun je mee aan de slag Ton.
 
Dank, dat is het mooiste, de opmerkingen
 
Gefeliciteerd Ton. :petjeaf:
 
Wat een mooi en waardevol verslag Ton. Hier kun je inderdaad mee aan de slag als je dat wil.
Mooi diploma met waardevolle aanbevelingen maar het belangrijkste blijft dat jij je bak ook mooi vindt, ook als je de genoemde veranderingen zou willen doorvoeren.
 
Dank jullie.

Mooi diploma met waardevolle aanbevelingen maar het belangrijkste blijft dat jij je bak ook mooi vindt, ook als je
Klopt Nicole, ik moet er het hele jaar tegen aankijken.
Maar sommige aanbevelingen kloppen inderdaad en had ik zelf ook al in de gaten.
 
Dank jullie.


Klopt Nicole, ik moet er het hele jaar tegen aankijken.
Maar sommige aanbevelingen kloppen inderdaad en had ik zelf ook al in de gaten.
Dat klinkt alsof je wel het een en ander wil veranderen. We gaan het zien hier :) als dat zo is.
 
Dank je John.
 
Het gebeurd niet vaak meer dat de manen eensgezind door de bak gaan, meestal is dat als ze ergens van zijn geschrokken dan scholen ze samen en volgen de voorganger.
Net iets te laat de camera kunnen pakken om dit uit de hand vast te leggen, opvallend zijn dan de extra zwarte strepen welk ze te voorschijn toveren.


Wanneer je zulke prachtige maar ook betoverende vissen ziet... Ik krijg bijna de neiging om dit als screensaver te gebruiken! Prachtig Ton!
 
Dank je Ben, en je mag het gerust daarvoor gebruiken.
 
Uitslag Huiskeuring NBAT / Black molly 2017

Bekijk bijlage 238535

Bekijk bijlage 238536
Gefeliciteerd Ton! Daar kun je mee thuis komen!:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
Bak staat er ook prachtig bij!


Heb jouw puntenaantal eens vergeleken met de mijne van die advieskeuring, nou is die natuurlijk niet officieel, maar ik zit ook rond jouw aantal punten, net iets minder. Dan heb ik mischien ook wel een kans op de huiskeuring:D;)
 
Hard werkend personeel moet ook niet vergeten worden idd:)
 
van harte Ton mooi resultaat
wel aparte opmerking om ten koste van de mooie maanvissen andere vissen er bij te zetten alleen maar om een gevarieerder bestand te krijgen en nog een de achter wand wat donkerder maken
Is wel apart te noemen zon opmerking
Zeg maar zo smaken verschillen nu 1 maal
 
2x L129 (Hypancistrus debilittera), aan de andere kant van de stenen zitten 2 legholen voor ze, maar ze wurmen zich meest liever tussen de stenen door, straks vergeten ze nog dat ze aan het groeien zijn :)

20180127_140551.jpg
 
Zeker mooie vissen.
Is altijd met die eigenwijze krengen,heb je speciaal holen voor ze en kruipen ze nog op de meest onmogelijke plekken...
 
Zo maar even een filmpje op een doordeweekse zondag om 19.30 uur ongeveer.

 
Mooi Ton! Wat zijn manen toch prachtige dieren in de juiste setting. Wat heb jij voor zand liggen?
De appeltjes steken daar mooi op af.
 
Dit is geen zand, maar zwart grind.
De appeltjes zijn overal goed zichtbaar ja.
 
Ziet er goed uit! Ik ben ook stiekem wel benieuwd welk zwart grind je hebt gebruikt :deal:
 
Heel gaaf! En idd mooi om te zien dat alle appels zo uit de bak komen knallen :petjeaf:
 

Terug
Bovenaan