Akva 200*60*60 van TonHageraats


Dit is een Nymphaea glandulifera, welke in het lichtste gedeelte van de bak zit omdat hun bladeren erg dun zijn en veel licht doorlaten ook gaan de bladeren naar buiten staan waardoor de stengels nog eens extra licht krijgen, daar wijt ik de algjes aan, het is ook de enige alg in de bak.
Ah, dacht dat je ook HN had..
Ik heb eigenlijk alleen algen op de stelen, maar herken me wel in jouw ervaring wat algen betreft
 
Ah, dacht dat je ook HN had..
Ik heb eigenlijk alleen algen op de stelen, maar herken me wel in jouw ervaring wat algen betreft
Hier ook alleen op de stelen en verder niet, misschien ooit een kijken of ik het net boven de plant wat kan dimmen, opschuiven word lastig door de groeiwijze van de bladeren.
 
De mannen waren er maar druk mee, Huiskeuring 2017 met Hans Kiers (keurmeester NBAT) en Paul Janssen (voorzitter AV, chauffeur en fotograaf)
Uitslag 19 december 2017.

DSC01561.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het een prachtig bloemtje :) Leuk dat je die foto met ons deelt. Het plantje heeft het naar zijn zin in jouw bak blijkbaar.
 
grappig Ton scheelt weer kosten voor een bosje welriekend onkruid :Dk
trouwens mocht je weer een overschot van Limnobium laevigatum hebben houd ik me aanbevolen :Dk
 
Zo zie je de schoonheid van de manen pas goed :)

is dit levend voer ton?
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan