Seabait
Well-known member
Prachtige vissen en toepasselijk die stoere muziek! 😉
Weet ik niet, gewoon uit het handje met het fototoestel, wel net een vers rolletje geplaatst 😀Scherpe foto's Ton, vaste hand van fotograferen?
Hoe bedoel je dat JohnDe tijd gaat hard Ton als ik dit zo lees
Ik heb deze bij Ivan vandaan, ik doe daar soms wat bevroren voer in als ik vroeg weg moet, dat is dan meestal de laatste voedering van de dag, dus even snel zijn maar wel zo laat mogelijk, na een paar minuten is het ontdooid en gaan ze er van eten.waar heb je deze vandaan en wat voor voeder geef je daar in
duidelijk dankIk heb deze bij Ivan vandaan, ik doe daar soms wat bevroren voer in als ik vroeg weg moet, dat is dan meestal de laatste voedering van de dag, dus even snel zijn maar wel zo laat mogelijk, na een paar minuten is het ontdooid en gaan ze er van eten.
Ik wilde ook weer meedoen aan de huiskeuring maar dit is op 18 november en dan ben ik op de Vivariumbeurs, dus dat zal volgend jaar gaan worden
Er komt een keurmeester aan huis en deze bekijkt je bak, controleerd wat waterwaarden en er worden foto's gemaakt, de keurmeester kijkt naar de algemene aanzicht van de bak, de planten en de vissen, zowel op gezondheid aantal en compositie en maakt daar van een rapport met cijfers waaruit je kan aflezen waar nog punten te behalen zijn, ook krijg je daarbij wat advies.Jammer dat ze dat dan net op die dag plannen!
Hoe werkt dat eigenlijk zo'n huiskeuring?
Wat een kleine handen heb jij, Ton!
Ik mocht niet verklappen dat het de hand van het buurjongetje is van net 4 jaar😀😉
De plant maakt regelmatig een knop aan, maar deze haal ik steeds weg, het kan de plant verzwakken en de bloem zit toch onder de kap uit het zicht, dus deze heeft ook geen waarde voor mij.Zeker een groot blad Ton! Bloeit die plant wel eens?
dus deze heeft ook geen waarde voor mij.
Klopt, maar om deze te kunnen zien zal de kap eraf moeten anders verbrandt deze tegen de T5 lampen.
Dan heeft dat jongetje wel veel haartjes voor zijn leeftijd😀😛
Jammer, maar de bloedvlekken zijn ook mooi en door hun forse grote wat beter te zien denk ik.Dat is juist Botia, de fantomen heb ik toen weggegeven, maar eigenlijk had ik dat niet moeten doen, maar dat is dus achteraf
Ik denk dat de manen toen te jong waren om goed tegen de Fantomen te strijden om eten, vandaar dat ik die beslissing heb genomen, nu is dat wel anders.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.