Akva 200*60*60 van TonHageraats


2017-06-24 17.59.38.jpg
2 fototjes als test

DSC01348.JPG


DSC01347.JPG
 
Wat een heerlijke bak om te zien. Lekker veel hout en planten, geeft veel diepte! En natuurlijk bijzonder mooie manen. Hoeveel heb je er?
 
Dank allen, ik ben er ook best tevreden mee ( nooit helemaal natuurlijk :D)
 
Je aquarium staat er prachtig bij Ton. Als ik terugkijk naar dat bouwpakket op bladzijde 1 en ik zie nu de vissen in dit prachtige aquarium op het filmpje: mijn complimenten! Het plezier in de hobby straalt ervan af.

Hobbygroet Jos Hut
 
Je aquarium staat er prachtig bij Ton. Als ik terugkijk naar dat bouwpakket op bladzijde 1 en ik zie nu de vissen in dit prachtige aquarium op het filmpje: mijn complimenten! Het plezier in de hobby straalt ervan af.

Hobbygroet Jos Hut
Dank je Jos, er zijn inderdaad hele grote stappen gemaakt in het laatste anderhalf jaar.


Zie je echt niet wat er mis is Jos?
Nou vertel John :juggle:
 
Zal lastig worden met al dat zout in de lucht bij jullie :D
 
Er staat ergens in Noord Holland toch nog wel een huisje voor John? Zo'n verhuizinkje vanuit Middelburg moet kunnen.
Kan hij ook maanvissen gaan houden. Er zwemt trouwens al een mooie groep in Vlissingen.

Hobbygroet Jos Hut
 
Mooie Maanvissen. Daar kun je zeker alleen nog zonnebaarzen bijdoen. Baarzen boven, Maanvissen beneden. Mooie foto`s en scherp ook. Vooral deze foto...SCHITTEREND...
Dank je wel, zelf ben ik al een paar maanden aan het dubben om er een school Paracheirodon axelrodi (Kardinaal tetra) in te doen :juggle:
 
Als je er wat zalmpjes bij wilt doen : hoog gebouwde soorten nemen. Fantoomzalmpjes ( of iets vergelijkbaars qua bouw) lopen minder risico om opgegeten te worden dan kardinaaltetra's of roodkopzalmen.

Hobbygroet Jos Hut
 
Even wat spammen...

DSC01459.JPG



Dan haal je een plant weg en is er ineens ruzie wie daar graag wil gaan Hangen :juggle:


 
Ze zijn nu ruim een anderhalf jaar en een jaar oud.
En ja, de ene vis is de andere niet hebben ook hun eigen grootte.
 

Terug
Bovenaan