Wat is er nieuw

Akva 200*60*60 van TonHageraats

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum Startdatum
Ziet er echt super uit Ton :thumbs:😀
Je manen zijn ook echt pareltjes! Lijken heel erg op de maantjes die ik gehad heb😀
 
Dank je wel.
Het zijn de Pterophyllum Sp. Rio Nanay bij de kweker en lid hier Jos Hut.
 
Klopt had gelijk gezien dat het de SP. Rio Nanay was 😛
Hebben een heel kenmerkend uiterlijk vind ik.
De mijne zijn toen der tijd helaas overleden door een defect verwarmingselement waardoor de vissen letterlijk oververhit zijn geraakt :'(
Daarna ben ik eigenlijk de lol in de aquarium hobby verloren en heb nu een vijver 🙂
 
Maar weer eens een filmpje, als het goed is komt er komende week nog wat Manzanita hout in, dan komen er weer foto's van.

 
Prachtig Ton!

Ik vind dit echt een van de mooiste bakken hier!
 
Dank jullie.

Er staat nu hout in te wateren van ongeveer 50 cm + dus als dat gezonken is eens een plekje er voor zoeken.

2017-06-10 12.55.07-1.jpg
 
Super Ton.
Komt dat hout voor het andere hout in de plek of extra?
 
Dat zal nog even een puzzeltje worden om het juiste evenwicht daarin te vinden John :juggle:
 
Zeer fraai geheel Ton. Prachtig ingericht en heel mooie manen !
 
Dank je wel peter.
 
is nog steeds een pracht plaatje Ton en die Maanen:smitten::smitten:
 
Alle oogjes naar rechts gericht, daar zit een koppeltje met larfjes, voor de een is waakzaamheid geboden voor de andere een lekker hapje :juggle:

2017-06-24 17.59.45.jpg
2017-06-24 17.59.38.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie weinig op de kleine foto's maar geloof je hoor Ton! 😉
 
Dank voor het vertrouwen John 😀 maar deze jongbroed zitten in een hoek waar ik mijn camera niet op kan scherpstellen, daar zijn ze nog veel te klein voor.(1e dag)
 
Nooit eraan gedacht om dat jongbroed toch op één of andere manier op te kweken ?
 
Nooit eraan gedacht om dat jongbroed toch op één of andere manier op te kweken ?
Nee, dat laat ik aan kwekers over, het zal een aantal meer aquaria worden en een dagtaak.
 
Nee, dat laat ik aan kwekers over, het zal een aantal meer aquaria worden en een dagtaak.

Ik kan me helemaal in deze gedachte vinden al zou het toch wel leuk zijn om eens wat jongen op te kunnen kweken. Maar ja, dat is met een visje van 8 centimeter net iets makkelijker😉
 
dat zal dan af en toe wel weer oorlog wezen in de bak :deal:

wel leuk dat je nog met regelmaat jonkies in de bak heb, of iig eitjes 🙂
 
Geweldig, jouw manen. Ik kijk nog altijd met veel plezier naar de foto's.
 
Bedankt Ronald en de anderen.
 
Heel veel weerspiegeling, maar duidelijk wat er gebeurd als ik ze levende rodemuggenlarven formaat xl voer.

 
Prachtige manen!!!
 
Schitterende mooie dieren en aquarium en ze zien eten dat is mooi om te zien,,ik zie je lopen in de weerspiegeling van je bak Ton.:thumbs:
 
Prachtige manen, en je bak ziet er ook top uit!
mooi om te zien hoe ze aan het eten zijn, werd alleen een beetje verdrietig toen ik je naar de camera zag lopen door de weerspiegeling omdat ik wist dat je ging stoppen met opnemen 😀
 
Ja in de zomer is er altijd weerspiegeling rond de tijd van opname, maar verdrietig hoef je niet te zijn met 5 voer momenten per dag 😀

Bedankt voor de complimenten mensen :thumbs:
 
Prachtige maanvissen Ton!

Volgens mij zagen ze die muggenlarven al door het glas in het bakje zitten!

Ik vind dat zo mooi aan maanvissen, de interactie die ze geven.
 
Prachtige maanvissen Ton!

Volgens mij zagen ze die muggenlarven al door het glas in het bakje zitten!

Ik vind dat zo mooi aan maanvissen, de interactie die ze geven.


Dat heb je heel goed gezien Marcel, ze kunnen de tijd, gewoonte en vaak de afwijking daarin duidelijk waarnemen, ik doe soms wel eens een minder lekkere maaltijd in het bakje en daar reageren ze sterk op maar zijn ook snel weer "terug naar af" als ik een glas neem waar ik meestal het vriesvoer in doe reageren ze heel anders, doch in veel gevallen "zien" ze vooraf al wat ik in het glas of bakje heb met de bijbehorende reactie, met droogvoer doe ik ze geen plezier en dat herkennen ze meestal zeer goed.
Concluderend, zeer slimme dieren die zich niet direct in de maling laten nemen.
 
AquaCafe
Help Users
      Ice78: eigen special blend heb jij
      Terug
      Bovenaan