Akva 200*60*60 van TonHageraats


We wachten geduldig af Ton;)
 
Nou ga ik er vanuit dat het een verbetering wordt:D
 
Een beetje veranderd, er zijn wat niet Zuid-Amerikaanse planten uit gegaan, de Echinodorus is uitgedund en een deel naar links verplaatst, wat hout bijgekomen en wat verplaatst.
Links moet er nog wat worden veranderd, zo gaat de Nymphea glandulafera nog wat naar links achter. Rechts ben ik redelijk tevreden over de linkerkant moet ik nog wat nadenken :juggle:

Van links naar rechts toe,

DSC01212.JPG
DSC01213.JPG
DSC01214.JPG
 
Blijft een prachtbak dit Ton!
 
Wederom erg mooi Ton. Ik houd ook wel van dat ruime zicht. Planten beetje in toom houden.
 
Blijf het herhalen maar is gewoon zo,prachtige bak en vissen!
 
Lekker bezig ton! :smitten:
 
Blijft een parel om naar te kijken zalig !!!
 
Even de vissen in de hoofdrol.

 
Zowiezo prachtig , maar ik heb een vraagje lig het aan de opname of aan uw verlichting . Persoonlijk vind ik dat de kleuren van de manen bij u zo niet uitkomen als pakweg bij het aquarium van @tuinkabouter .
 
Zal een beetje aan de verlichting liggen, ik filmde dit overdag dus een hoop strooilicht aanwezig, Tuinkabouter heeft ook meer licht boven zijn bak hangen dan ik.
 
Zou best kunnen net nog even een filmpje van u bekeken op you tube . Dat zal de reden zijn denk ik maar blijft een prachtig schouwspel !!!
 
Dank je wel :petjeaf:
 
Mooie video Ton, al mis ik wel een muziekje:D:D
 
Op jouw wensen aangepast John :D
 
Deze bak doet me nostalgisch terug denken aan de manenbak van mijn vader .
 
Nieuwe maand nieuwe :foto: even met de telefoon gemaakt, geeft ook de indruk wel.

2017-06-04 15-1.jpg
 
Prachtig. Ziet er erg rustgevend uit
 
Ziet er strak uit Ton. Duurt bij mij nog even voor ik mn nieuwe bak zover heb.
 
Daar kun je toch uren naar blijven kijken!
 
Dank jullie wel :petjeaf:

Dit is het resultaat na ongeveer anderhalfjaar, komt vanzelf Albert, en ik ben nog steeds aan het veranderen :)
 
Mijn bak draait al 5 jaar en ik verander van tijd tot tijd ook nog dingen hoor;)
 
Mooi Ton. Zeker dat hout ook. Mijn volgende scape wil ik ook met hout gaan experimenteren. Maar dat duurt nog wel een tijdje. :)
 
Dank jullie wel.
Ik hoop deze week nog wat hout bij te halen en word er weer wat veranderd, maar kan nog even duren voor alles naar mijn zin staat.
 
Beste Ton,
Met verbijstering heb ik zojuist dit fotoalbum doorgespit, prachtige filmpjes en geweldige fotos zijn voorbij gekomen. Een bak naar mijn hart! Werkelijk geweldig.

Ik mag alleen maar dromen dat ik ooit de tijd, financiën en de kennis mag hebben om zo'n geweldig project op te starten.

Puur genieten dit!
Groet, Ronald
 
Dank jullie wel.

Kennis doe je door de tijd op Ronald, en soms gewoon proberen en info inwinnen.
 

Terug
Bovenaan