B
blackmoor
Guest
Prachtig Ton! Leuke en mooie video's en foto's! Ik hoop zo dat er wat overblijven
weet het Ton laast nog gezien in een meter bak waar een koppel maan vissen in zitten de rest had geen deel van leven meerDat uit de bak jagen is niet overdreven Jaap, toen het nog larfjes waren mochten de rest van de dieren alleen nog tegen de zijruiten aan gedrukt zitten, het koppel rechts heeft het opgegeven en is nu weer rustig tegen de anderen dus is er ongeveer een halve bak over voor het koppeltje met jonkies.
Ik was net getuige dat de andere 10 de 2 ouders aan 2 kanten aanvielen en weglokte, de andere gingen als gekken van de jonge eten, het is natuurlijk niet makkelijk om deze te beschermen tegen 10 anderen, dus er zijn er al weer heel wat weg, het leek wel oorlog in de bak en net te laat om mijn toestel te pakken helaas.
Om dit succesvol te maken zal ik een 10 meter bakje moeten aanschaffen met nog meer verstop mogelijkheden 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.