Wat is er nieuw

Akva 200*60*60 van TonHageraats

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum Startdatum
Dan ook de vissies maar even.

2017-02-19 16.40.55.jpg
2017-02-19 16.40.48.jpg
2017-02-19 16.40.07.jpg
2017-02-19 16.39.45.jpg
 
Prachtige Manen Ton!
 
Dank :petjeaf:
 
Dank jullie wel, ze groeien allemaal voorspoedig en maken de bak tot een groot kijk genot.
 
Het zijn nog relatief jonge vissen John, dus de verbale communicatie is tussen hun en mij nog niet helemaal optimaal, maar ik denk van wel 😀
 
Is geen verbale communicatie voor nodig Ton want hun tekeningen en kleuren vertellen genoeg! 😉
 
Ik heb steeds gedacht dat ik één "stelletje" in de bak had maar net zie ik dat er 2 "stelletjes" eitjes hebben gelegd op bladeren, de water waarden (µS) zijn nog niet beter geweest dan nu vlak voor het verversen, ik weet nu niet wat slim is wel of niet verversen vandaag :juggle:
 
Drukke bedoening in je bak dus Ton:thumbs:. Een foto is nooit weg natuurlijk😉
 
De eitjes zitten net aan de andere kant dan waaruit ik ze kan zien alleen als ik erg schuin kijk, helaas kan mijn toestel niet om een hoekje foto's maken.
Wel leuk, want als er een vis tussen de 2 stelletjes in komt lijkt het wel pingpong door de een en de ander weggejaagd 😀
 
Geniet er dan maar lekker van Ton😉
 
Als je goed kijkt kan je de eitjes ontdekken...



:sorry: voor de weerspiegeling van het licht van buiten maar het was overdag.
 
Ik zag er ook wat op het hout, mooi zoekfilmpje Ton!😀

Leuk dat je eitjes hebt! Hopelijk overleven er wat.:daisy:
 
Wat je op het hout zag waren eitjes van de Septaria Porcellana red lips, maar deze komen alleen uit in zout of brak water, de maanviseitjes zitten op Echinodorus argentinensis (links) en de Echinodorus Bleheri (rechts van het midden)
 
Oooooh, dat word een brak-water bakkie maken!:daisy:😀😉
 
Het zijn misschien wel DE beste algeneters en hout schoonmakers welke er bestaan, niet moeders mooiste maar prima werkers voor dat geld.
 
Het zijn misschien wel DE beste algeneters en hout schoonmakers welke er bestaan, niet moeders mooiste maar prima werkers voor dat geld.

Jammer dat ze dan niet in mn zeewaterbakje kunnen😀😀
 
Dat weet ik niet zeker John, tenslotte worden ze in zout en brak geboren........maar er is niet zo heel veel informatie beschikbaar, dus proberen kan geen kwaad,
 
Toch vanmiddag wat water ververst, rustig zonder stress in de bak te geven, even een 100 liter ververst met osmose om de vissen (eitjes) een nog betere kans te geven.

2017-03-17 17.53.37.jpg


Het duurt even om naar de streefwaarde te gaan maar ik kom al in de buurt 🙂
 
:juggle: :stars:

2017-03-19 11.08.07.jpg
2017-03-19 11.08.16.jpg


Beter kan ik het er niet op krijgen :sorry:
 
AquaCafe
Help Users
      Ice78: eigen special blend heb jij
      Terug
      Bovenaan