Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??
Fozzy zei:Mooi spul Ton, tel ik er 8?
jessicapilon zei:Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??
TonHageraats zei:jessicapilon zei:Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??
Even aankijken en waarschijnlijk 2x in de week bodem afzuigen en een waterwissel, de plant voedingsmiddellen zal ik aanpassen na de eerste metingen en dat constant zien te houden evenals het verversbeleid.
Dus even aanzien en in de gaten houden.
Ludger zei:Mooi vissen! Succes met het groot brengen, zal wel heel wat voeren worden 🙂
jessicapilon zei:TonHageraats zei:jessicapilon zei:Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??
Even aankijken en waarschijnlijk 2x in de week bodem afzuigen en een waterwissel, de plant voedingsmiddellen zal ik aanpassen na de eerste metingen en dat constant zien te houden evenals het verversbeleid.
Dus even aanzien en in de gaten houden.
Dus geen EI? Tja, dan moet je veel verversen he.
Juist, tv uit biertje open en genieten - life is good-Seabait zei:Ja ik denk dat Ton enkel met een pilsje in zijn hand naar de bak zit te kijken en zo geen foto's kan maken.
Heeft wel groot gelijk hoor,zou ik ook doen! 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.