Akva 200*60*60 van TonHageraats


Een leer voor de volgende keer, dank je wel.
 
schitterend ton wat een mooie vissen zeg
bak gaat ook lekker zie ik mooie inrichting mooi kleur scala

groet
jaap
 
Mooi hoor, dat is een beste plas water
mooie manen ook, een mooi aquarium. Lijkt wel yoga

groet Albert
 
Het ziet er mooi uit Ton. Ik kan me voorstellen dat je er ju al veel plezier van hebt

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Dank jullie :thumbs:
De bak wordt inderdaad steeds meer richting het idee wat ik er van heb.
 
Iedereen heeft het maar over die Maanvissen, maar de Zwarte fantoomzalmen zijn ook erg mooi! ;)
 
Inderdaad Botia, en een schitterend gedrag als ze gezamenlijk door de bak trekken, en alles in de gaten houden.
 
Daar heeft Bart helemaal gelijk in. Je fantomen zijn ook errug mooi!
 
Zojuist je hele topic doorgelezen en nu zit ik hier met een bakje onder m'n kin...
 
Dank jullie :petjeaf:

Alternanthera cardinalis

228132tonhageraats_0_82_dsc00175.jpg


Dit plantje heb ik van Jos gekregen, begint al een uiloper tek krijgen ( helaas de naam vergeten)
926939tonhageraats_0_82_dsc00167.jpg


391851tonhageraats_0_82_dsc00173.jpg
 
Schitterend maar ook deze bak heeft helaas een groot minpunt Ton!
 
734496tonhageraats_0_82_dsc00226.jpg
 
Seabait zei:
Schitterend maar ook deze bak heeft helaas een groot minpunt Ton!


Waarschijnlijk dat hij hier staat :D
 
Haha nee hoor is maar gekkigheid,94cm is groot zat voor mij :juggle: ;)
 
mwa, de totale hoogte kast + bak is 137 cm dus moet je inderdaad lange armen hebben John. ;)
 
En ergens op gaan staan, shirtje uit want anders worden de mouwen nat :D

Hobbygroet,
Jos Hut
 
heb je shirts voor zonder mouwen Jos :D
maar blijft een beste hoogte en een pracht bak plus dito inhoud

groet

jaap
 
Dat zijn weer mooie foto s Ton.
 
@ Flipper34: en die korte mouwen zijn vaak nog te lang, vooral als je achter in het aquarium moet zijn en de armen gewoon te kort zijn .
Die mouwloze spierballenshirtjes zijn handiger. Maar die heb ik dus niet.....

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Geen spierballen of van die shirtjes Jos? ;)
Moet ik altijd denken aan verhalen van de dames die deze hobby uitvoeren,regelmatig verhalen gelezen van natte boezems.
 
:D Haha, als ik achter in de bak moet zijn of op meerdere plaatsen met rekken en strekken dan doe ik dat topless, vreemd dat er dan veel meer mensen langs het raam lopen dan normaal, maar dat zal ik me wel verbeelden. ;)
 
Dat komt door je bruine sixpack Ton.
Bij de veiling van overtollige spullen van het Noorder Dierenpark zitten ook nog duikspullen met zuurstoffles. Als je dat aantrekt bij het onderhoud heb je nog meer bekijks.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
TonHageraats zei:
:D Haha, als ik achter in de bak moet zijn of op meerdere plaatsen met rekken en strekken dan doe ik dat topless, vreemd dat er dan veel meer mensen langs het raam lopen dan normaal, maar dat zal ik me wel verbeelden. ;)
en wat moeten de buren daar wel niet van denken Ton kijk de buurman neemt weer een bad :D :koud:

Jos Hut zei:
Die mouwloze spierballenshirtjes zijn handiger. Maar die heb ik dus niet.....

Hobbygroet,
Jos Hut
die die bedoelde ik ook kon even niet op de naam komen

groet

jaap
 
flipper34 zei:
TonHageraats zei:
:D Haha, als ik achter in de bak moet zijn of op meerdere plaatsen met rekken en strekken dan doe ik dat topless, vreemd dat er dan veel meer mensen langs het raam lopen dan normaal, maar dat zal ik me wel verbeelden. ;)
en wat moeten de buren daar wel niet van denken Ton kijk de buurman neemt weer een bad :D :koud:

Jos Hut zei:
Die mouwloze spierballenshirtjes zijn handiger. Maar die heb ik dus niet.....

Hobbygroet,
Jos Hut
die die bedoelde ik ook kon even niet op de naam komen

groet

jaap


Hahahaha, hier sta ik ook nog net niet topless, maar wel in een nat t-shirt, en dan hangt er ook nog wat in als ik bezig ben :D
Maar je bak ziet er fraai uit :thumbs:
 
Mikrogeophagus altispinosus

651196tohnageraats_0_82_dsc00256.jpg


En ze zijn nu al zo mooi :daisy:
 
Mooie visjes.

@c�dric je hoeft niet meteen iemand te quoten als je wat zegt worden de fora zo onoverzichtelijk van :)
 
Ziet er goed uit...ben benieuwd als ze een tijdje in de bak rondzwemmen.
 
Dank jullie, ik vind dit ook erg mooie beestjes, ze zijn nu net de bak aan het verkennen.
vanmiddag heb ik water ververst en de maantjes net nog stevig gevoerd, deze zullen er dus even aan moeten wennen om niet later nog eens terug te komen want dan is dat wel weg.
 
In de zak waren ze al mooier op kleur dan in de verkoop bak. Door de zandbodem waren ze nogal bleek.
 

Terug
Bovenaan