Topicstarter
Topicstarter
TonHageraats †
Guest
Een leer voor de volgende keer, dank je wel.
Seabait zei:Schitterend maar ook deze bak heeft helaas een groot minpunt Ton!
en wat moeten de buren daar wel niet van denken Ton kijk de buurman neemt weer een bad 😀 :koud:TonHageraats zei:😀 Haha, als ik achter in de bak moet zijn of op meerdere plaatsen met rekken en strekken dan doe ik dat topless, vreemd dat er dan veel meer mensen langs het raam lopen dan normaal, maar dat zal ik me wel verbeelden. 😉
die die bedoelde ik ook kon even niet op de naam komenJos Hut zei:Die mouwloze spierballenshirtjes zijn handiger. Maar die heb ik dus niet.....
Hobbygroet,
Jos Hut
flipper34 zei:en wat moeten de buren daar wel niet van denken Ton kijk de buurman neemt weer een bad 😀 :koud:TonHageraats zei:😀 Haha, als ik achter in de bak moet zijn of op meerdere plaatsen met rekken en strekken dan doe ik dat topless, vreemd dat er dan veel meer mensen langs het raam lopen dan normaal, maar dat zal ik me wel verbeelden. 😉
die die bedoelde ik ook kon even niet op de naam komenJos Hut zei:Die mouwloze spierballenshirtjes zijn handiger. Maar die heb ik dus niet.....
Hobbygroet,
Jos Hut
groet
jaap
Sidewalker zei:Mooie visjes.
@c�dric je hoeft niet meteen iemand te quoten als je wat zegt worden de fora zo onoverzichtelijk van 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.