Onder het oppervlak krijgen de hoge planten het meeste licht en wellicht is daar de co2 dan wat tekort. Het is vaak een kwestie van dingen uitproberen en kijken of dat werk Steven maar dat wist je vast al wel 😉
Jij werkt met 2 Hydor professional 600 filters.
Hoe heb jij je water toevoer naar het aqarium geregeld?
Alle beide filters op 1 spraybar?
En is het zuig filter van eheim . Is dat makkelijk te verwijderen iedere keer
Het is, meneer Steven, niet bedoeling om hier met prachtige foto's anderen de loef af te steken waardoor zij in moedeloosheid verzinken aangaande het houden van aquaria. Foei dus! Ook de vissen behoren niet van hun mooiste kant gezien te worden om jaloersheid van mijn kant te voorkomen. ik herhaal: foei! (Wat een mooie bak!)Vandaag een interessant pakketje ontvangen.......
Bekijk bijlage 292591 Bekijk bijlage 292592 Bekijk bijlage 292593 Bekijk bijlage 292594 Bekijk bijlage 292595 Bekijk bijlage 292596 Bekijk bijlage 292597
Wat is dat een ongelofelijk compact en lief pompje, niet te geloven.
Ik hoop deze donderdag tijdens de waterwissel recht onder in de hoek boven de bodem te plaatsen, om het vuil wat zich hier wat ophoopt, over de bodem naar links te blazen, zodat dit minder neerslaat op deze plaats en mogelijk beter in de zuigkorven van de filters gaat komen. Ik ga zien hoe dat bevalt en of ik daar tevreden mee ben.
Verder zie ik steeds minder zweefvuil in de bak, dus ik denk dat er nog steeds meer stabilitiet aan het ontstaan is op dit moment.
Totaaltje van vandaag
Bekijk bijlage 292598
Het is, meneer Steven, niet bedoeling om hier met prachtige foto's anderen de loef af te steken waardoor zij in moedeloosheid verzinken aangaande het houden van aquaria. Foei dus! Ook de vissen behoren niet van hun mooiste kant gezien te worden om jaloersheid van mijn kant te voorkomen. ik herhaal: foei! (Wat een mooie bak!)
Het is, meneer Steven, niet bedoeling om hier met prachtige foto's anderen de loef af te steken
waardoor zij in moedeloosheid verzinken aangaande het houden van aquaria
Ik vroeg me al af waarom de wortels zichtbaar zijnvoor Jip en Janneke.......
Mooie vissen Steven en op hoeveel co2 zit je in jouw bak?
zie ik nu dat jij plantjes verkoopt die ik zocht
https://aquaforum.nl/threads/hydrocleys-nymphoides-–-hn-–-zuid-amerikaanse-waterlelie.167299/Hartelijk dank voor uw bestelling bij Aquarium-planten.com.
Aantal | Productnaam | Prijs/stuk | Totaal | BTW |
2 | Hydrocleys nymphoides | 2,75 | € 5,50 | € 0,45 |
Ik ga overwegen om mijn JMB balken te vervangen door Daytime Cluster 150.7 4 x nw en 3 x ubrw.
Ik kan de boel dan prettiger ophangen (meer in het midden) in de Akva. Totaal kom ik dan icm de Aquatlantis aan max 29,3 Lumen per liter, die ik toch niet gebruik.
En ik kan in DE ook nog modules kopen als ik wil. Er mogen er max 8 in, dus er zou er nog 1 bij passen.
Ff laten bezinken, overdenken en een nachtje slapen
Wat is de reden dat je de JMB balken vervangt?
En heb je overwogen om voor de 2.0 versie te gaan?
De Aquatlantis Easy LED geeft geen voldoende lumen dus om te voldoen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.