Of op het werkThuis

Of op het werkThuis
Mooi Steven en jij hebt de HN ook boven de bodem zie ik en hier zit er ook veel wortel boven het grind en deels eronder maar het kruipt telkens omhoog.
Veel werk verzet, goed bezig!Bodem helemaal uit de bak gezogen, toch een flinke klus. En wat ziet de bodem er dan ongelofelijk smerig uit, maar wat een ongelofelijke bio fabriek is nu dus naar de knoppen...... Het is zoals het is, straks gewoon weer rustig indraaien en de filters maak ik nu niet schoon, dat doe ik wel als de boel weer een poosje draait.
De AM Aqua Grid netjes in elkaar gezet, op maat gemaakt en op de bodem gelegt. Het zijn twee stukken geworden, 1 uit stuk zag ik niet zitten en ik denk ook niet dat dit een probleem is.
Bekijk bijlage 363313 Bekijk bijlage 363314
En een dun laagje zand er alvast weer in, zodat de Cory's in ieder geval niet over het harde plastic hoeven te schuiven.
Bekijk bijlage 363316 Bekijk bijlage 363315
De volgende fast is het water bijna helemaal uit de bak halen, bank van zijn plek en aquarium een 4 meter en 180 graden draaien. Benieuwd of dit met "schuiven" een beetje wil lukken, want heb echt geen behoefte om te gaan tillen. Desnoods zet ik het compleet op een aantal handdoeken en dan schuif ik het daarmee, ooit wel eens eerder gedaan met de oude Aquatlantis bak, dus dat moet vast goed komen.
Wanneer dit gaat gebeuren weet ik nog niet, voor nu is het ff genoeg geweest.
Staat nu iemand in de sectie gevraagd die dit zoekt dus wellicht kun je contact leggen als je er vanaf wil.Twijfel dan ook echt sterk of ik het terug laat komen, of dat ik er mogelijk afscheid van neem
Dan ben je wel even zoet geweest denk ik. Ach en weer schoon achter de bak, je moet het maar zien als een kans die je nomraal eens in de zoveel jaren krijgt op die plek 😉Afgelopen zaterdag de bak naar de andere kant van de kamer verplaatst. Geschoven over het laminaat, terwijl deze bijna helemaal leeg was. Ging niet slecht, was wel zwaar. Daarna met de inrichting geschoven, met als resultaat, ONTEVREDEN.
Dus de bak weer "ff" terug geschoven naar zijn (bijna) oude plaats. Aquarium staat nu een centimeter of 10 meer naar links en verder van het raam af. Hierdoor past een en ander niet wat lekkerder en komt het optisch iets beter tot zijn recht.
Hadden we beter in 1 x kunnen doen, maarja, nu is het weer echt schoon achter en onder de bak, dat is het voordeel.
Zit er bij de handleiding geen tekening waar alle onderdelen op staan met een nummer erbij?Dat is weer even balen, hopelijk werken ze mee bij Eheim.
Geen idee met betrekking tot dit soort onderdelen.Zit er bij de handleiding geen tekening waar alle onderdelen op staan met een nummer erbij?
Dan kun je aan de hand van dat nummer het onderdeel wellicht los bestellen.
Zit er bij de handleiding geen tekening waar alle onderdelen op staan met een nummer erbij?
Dan kun je aan de hand van dat nummer het onderdeel wellicht los bestellen.
Zijn je Discussen onder gebracht bij iemand of heb je een opvangbak draaien/kweekbak in gebruik?
JDAquatek.Tsja een dag ploeteren en dan ook nog lekkage op de koop toe.
CO2 inlaat van mijn AM reactor 1000 defect. 1/4 inch draad busje gescheurd.
Hier moet ik iets voor zoeken om dit op te lossen.
Bekijk bijlage 363513
Draai nu ff zonder, wat een verschil in flow.......
Misschien de Co2Art inline diffuser eens proberen, kijken of dat wat is ....
Iemand nog ergens super ervaring mee?
JDAquatek.
Geen beperking in flow en lost goed op.
Ik heb met bypass gekozen, maar staat altijd dicht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.